2022-08-17, 21:47
https://sverigesradio.se/artikel/jus...en-i-uddevalla

https://polisen.se/aktuellt/handelse...rov-uddevalla/

Citat:
17 augusti 20:49, Misshandel, grov, Uddevalla
Polis larmas till Uddevalla sjukhus, en man med troliga knivskador har kommit in till sjukhuset/befinner sig vid sjukhuset. .

Mannen påvisar skador på flera olika ställen, som troligen är knivskador. Han uppger att han blivit knivskuren i närområdet till sjukhuset. Troligen i närheten av Västerskolan. Oklart skadeläge i övrigt.

Polis på väg till platsen. En möjlig brottsplats har lokaliserats i närheten av Underåsgatan och vissa beslag har genomförts. En brottsplatsundersökning kommer att genomföras.

Den skadade kommer att köras till NÄL för vård.

Någon som vet vad det här handlar om?
Senast redigerad av kommenurjorden 2022-08-17 kl. 21:50.
Citera
2022-08-17, 22:21
Medlem
Thraxxs avatar
Det är mer troligt det har hänt vid Jarlsgatan bakom sjukhuset, där har man ju bevittnat ett par dragna knivar & vapen genom åren. Jag vet en speciell pundar lägenhet där det bor en kanyl pundare med hans psykotiska borderline tjackis brud med många andra dårar som kommer och går som jag misstänker starkt.
Senast redigerad av Thraxx 2022-08-17 kl. 22:22. Anledning: Felstavat
Citera
2022-08-17, 23:01
Medlem
Läste i någon grupp på facebook att det var på Jarlsgatan och att polisen ska genomföra husrannsakningar där
Citera
2022-08-17, 23:50
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Det är mer troligt det har hänt vid Jarlsgatan bakom sjukhuset, där har man ju bevittnat ett par dragna knivar & vapen genom åren. Jag vet en speciell pundar lägenhet där det bor en kanyl pundare med hans psykotiska borderline tjackis brud med många andra dårar som kommer och går som jag misstänker starkt.

Citat:
Ursprungligen postat av lillajag76
Läste i någon grupp på facebook att det var på Jarlsgatan och att polisen ska genomföra husrannsakningar där

Lutar åt pundarbråk då alltså?

Läste du något mer i facebookgruppen?
Citera
2022-08-18, 16:36
Inget nytt då alltså? Bump.
Citera
2022-08-18, 16:43
Var det verkligen ett pundarbråk i någon kvart så känns det konstigt att polisen ej hittat någon gärningsman trots hundpatruller och husrannsakningar som nämndes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in