Citat:
Ursprungligen postat av
6stringlevin
Dummaste inlägget någonsin.
Serioemördare har alltid autism (det repetativa momentet för helvete).
75 -80% av alla med autism har synfel då synnerven är kroppens känsligaste organ.
Ted Bundy, Ed Gein, John Wayne Gacy m.fl m.fl hade alla de berämda coca-cola bottnarna.
Använda sig av människor i utvecklingsländer och failed states för att bevisa att seriemördare inte behöver glasögon. Ja, det mäste nog vara det dummaste inlägget på mycket länge.
Nej. Jag skrev inte att alla med autism är seriemördare. Jag skrev att alla seriemördare finns inom autism-spektrat. Och nej, det är inte samma sak.
Bidra en källa som bevisar att "alla seriemördare finns inom autism-spektrat" tack.
Ont:
De enda blattar som bär glasögon är antingen äldre eller så är det 25-30-åriga blattar som ska bli typ Mäklare eller något liknande yrke.
I övrigt har jag typ aldrig sett en manlig blatte med glasögon.
Kan också ha att göra med föräldrarna. De är oftast mindre alerta och kunniga om hur man ska upptäcka "fel" med sina barn. Ögonproblem är ingenting som syns utåt och det kan ta flera år innan man märker att ens barn är synskadat.
Lägg till lite snålhet, dumhet och allmänt usel uppfostran.
En normal förälder tar barnet till VC, gör en synundersökning och får recept förstås. Men nu snackar vi inte om normala svenska föräldrar