2022-08-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhode
Kan ni sluta kommentera kvinnors utseende och istället diskutera dess kompetens?

Dom har ju ingen kompetens.
Så det enda rätta vore att inte kommentera dessa alls.
Citera
2022-08-16, 23:41
Medlem
ankademikers avatar
Såg andra halvlek. Tydligaste intryck var en relativ enighet mellan de fyra till höger, glåmig uppsyn och loja repliker från Maggan, Lööf som i floskelbingo om vård sa emot sig själv samt saknade distinktion mellan vårdens organisation, dess styrning och läkaransvar och slutligen Stenevis kaotiska infall.

Kändes som tiotals poäng högre IQ-snitt på höger sida. Dagostar och Maggan ej korkade, men tvingade utgöra alternativ med Lööf och Stenevi torde deras alternativ kapsejsa. Även fyra kvinns som ska dra jämt kanske problem? Men vänsterpolitik värre, ointelligent och skadlig, så tacksam över mina intryck.
Citera
2022-08-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Korrekt.

Vet inte varför hon på bästa sändningstid kommer med det halvt korrekta påståendet ..? Bara konstigt för all statistik och grafer finns på nätet/elbolagen. Där står det klart och tydligt att priserna ökade ca 200% redan i september 2021. Kriget började i februari 2022.
Varför ger man henne det mantrat att upprepa precis innan valet?

Givetvis sant den senaste tiden pga avstängningen av nordstream men innan valet ligger knappast till gagn för partiet i sig.

Jag tänker att vill man vinna valet så borde alla frågor stöpas och blötas miljontals gånger internt för att gardera att de går fram på bra sätt till befolkningen.

Bara konstigt. Inflationen bär stor del av ökningen också och vilka har skapat den måntro…

Mycket märkligt.

Maggan kommer inte att komma undan med att älta om Putin-priserna längre, då är det bara för oppositionen att peka på den fakta som du presenterar här. Otroligt otaktiskt och rent ut av korkat av Maggan. Hon ger bara ett oärligt intryck.

Stor del av den svenska befolkningen må vara dumma i huvudet, men så dumma tror jag inte att de är så att de köper det skitsnacket.
Citera
2022-08-16, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Är det bara jag eller har Ebba och kanske Maggan fått mycket mer talartid än alla andra ikväll?
Vet inte tiden. Missade första ämnet men i de sju sista fick Magdad komma till tals 13 gånger och Ulf 9 gånger. Ebba ganska mycket också. Kan missat nåt inlägg men ganska jämt mellan blocken. 44 inlägg för rödgrönsvarta sidan och 42 inlägg för borgerliga sidan
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concac123
Fast imorgon så kommer silkesvantarna fram på Aftonbladets partiledardebatt. Vore otroligt om vänstersidan torskar imorgon också på hemmaplan med egna domare.

Inte sett pl-debatter sedan förra valet då jag insåg att de genuint äventyrar min hälsa (blodtrycket) men vill minnas att till och med Aftonbladets var mer saklig än fyrans. Ska bli intressant skumma kommentarerna i aktuell tråd när detta valårs upplaga bränner av. Har nått minne av att Jenny Strömstedt istället för att "moderera" lika gärna kunde stått vid ett eget podium mellan fyllot och Sjöstedt.
Citera
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Ja. Det var riktigt kasst. Det enda vettiga är att ställa varje partiledare i en bur och att de får en tid att prata på och sen stängs ljudet av. Och de ska inte kunna käfta emot då en annan pratar. Då lär de sig också att hålla sig kort.

Vet inte hur många inlägg idag som började med nåt rent nonsens innan de gjorde en halvdan ansats till att svara.

Klockrent ide', sälj in den till någon tv-kanal.
Partiledarna i burar första halvlek och kräv svar på frågorna, ingen får höra vad de andra säger, sen öppet andra halvlek då de får se inspelningarna från första.
Citera
2022-08-16, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolshies
Det är lustigt hur många troll som tillkommit under detta valår. Man får nästan känslan av det Magda som sitter och kommenterar själv.
För djävligt att våra skattepengar går till avlönade vänstertroll
Citera
2022-08-16, 23:46
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Hon var så usel idag så jag börjar misstänka att hon vill förlora valet och låta högern ta hand om de 4 hemska år som väntar.
Ja, ärligt talat, om hon ens klarar av att bilda regering, hur i helvete ska hon kunna balansera C, MP och V och få något gjort? Ingen av dom är speciellt sugna på att vara tuffa mot gängbrottsligheten eller nånting för den delen. Den här debatten visade ju klart och tydligt vilka svårigheter hon eventuellt kommer ställas inför. Det kanske till och med var så att det var först nu den lampan tändes hos henne också.
Citera
2022-08-16, 23:46
Medlem
Citat:
Hon var så usel idag så jag börjar misstänka att hon vill förlora valet och låta högern ta hand om de 4 hemska år som väntar.
Inte helt omöjligt. Det som talar emot är att s fullkomligt skiter hur det går för landet. Makten framför allt
Citera
2022-08-16, 23:48
Medlem
Concac123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
Inte undra på att hon verkar så trött då. Hon borde göra som svetsarn och delegera.
Frågan är om hon pallar med all stress som medför i denna valrörelse med partier på sin sida som inte kommer överens om något förutom att vara emot SD? Tar hon till flaskan och vinboxen snart månntro? Hon ser lite vattnig ut i ögonen.
Citera
2022-08-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Concac123
Frågan är om hon pallar med all stress som medför i denna valrörelse med partier på sin sida som inte kommer överens om något förutom att vara emot SD? Tar hon till flaskan och vinboxen snart månntro? Hon ser lite vattnig ut i ögonen.

Börjar också fundera på om hon kanske är på väg att gå in i väggen. Otroligt trött idag. Mycket som har hänt det senaste halvåret med kriget och sen samtidigt försöka bolla fram och tillbaka med de andra efterblivna partierna på vänstersidan, en galen kurd och sen turkarna i NATO-frågan.

Varit en hektisk period för henne. Ser inte ut att må bra.
Citera
2022-08-16, 23:55
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dribz
Är det bara jag som tycker Maggan ser grovt alkoholiserad ut?

Grovt? Hon hänger inte som de som plockar burkar på plattan, men trött och seg. En får hoppas det bara är vaccin som gett svagt hjärta, annars tråkigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in