2022-08-16, 22:20
Medlem
MillivaBillis avatar
Vill V fortfarande se en väpnad och blodig revolution?
Citera
2022-08-16, 22:21
Medlem
JustZlatans avatar
Johan Pehrson kan bli ganska arg på de vänsterblivna.
Citera
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Fy fan, kan ingen ta ifrån Stenevi alla uppdrag och lösören och sätta henne i en hyreslägenhet i Rinkeby, och sedan bara lämna henne där? Jag är så trött på priviligierade medelklasstanter som henne.

Tänkte mer att Annie Lööf borde sättas i en ofrivillig femkant med Rinkebys mörkaste centrumkrigare för att bli knullad rätt i hjärnan och få en funderare över sitt rabiata hat mot allt vad Sverige och svenskt är.
Citera
Medlem
ForzaLeons avatar
1. Ebba Busch
2. Jimmie Åkesson
3. Ulf Kristersson
4. Johan Pehrson
5. Märta Stenevi
6. Nooshi Dadgostar
7. Annie Lööf
8. Magdalena Andersson
Citera
Medlem
JoeBidens avatar
2010-års valkampanj ringde Fjärta Stenevi och ville ha henne tillbaka.
Citera
Medlem
Första gången man såg en mörk blick från Johan Persson. Gaphalsarna Stenevi och Annie kan reta skiten ur vem fan som helst.
Citera
Medlem
FrauKomas avatar
Högersidan vann! De slaktade vänstern med vården och alla fick ett gott skratt när Annie satte på autopiloten på Jimmie. Magda var sämst. Tack för mig!
Citera
Medlem
KFCnoggers avatar
ExpressenTV kan stoppa upp sin skitsändning. Känns som någon lokal kristen kanal man kunde se förr i tiden.

Lågbudget skräp.

Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Jimmy kunde inte svara på att han sålt ut äldreomsorgen i Sölvesborg och att den blivit sämre. Kall mat.. låter otrevligt för våra pensionärer där.

Inte lätt att svara när det är ett satans kackelorium från vänstern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dribz
Tror Märta att man kommer till ett nytt land med fickorna fulla med pengar?

Klart som fan invandrare är fattiga och därför blir dem segregerade tillsammans.

Därför vi måste satsa mer på utsatta områden så att fattigdomen minskar. Om vi har tagit emot dem måste vi ju satsa på att stärka dem, det är ju rätt sjukt som Jimmie vill att man vi urholka deras ekonomi.
Citera
2022-08-16, 22:22
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillivaBilli
Vill V fortfarande se en väpnad och blodig revolution?
För fan, JAG vill se en väpnad och blodig revolution snart om det inte vänder!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Fy fan, kan ingen ta ifrån Stenevi alla uppdrag och lösören och sätta henne i en hyreslägenhet i Rinkeby, och sedan bara lämna henne där? Jag är så trött på priviligierade medelklasstanter som henne.

Tack! Hela Sverige är SJUKT TRÖTT på MP - men ÄNDÅ stiger deras siffror i opinionen. Den kända Valmaskinen som valsar runt i Globaliststyrda länder har uppenbarligen landat i Sverige inför vårt val.
Citera
Medlem
Jag har sett skapligt många partiledardebatter men jag tror aldrig att jag sett högern köra över vänstern så kraftigt.

Magdalena var rentutsagt bedrövlig. Märta såg ut som en gammal hippie och Annie verkade fatta att hon är lost.

Nooshi är väl skapligt bra bara hon lär sig att inte avbryta hela tiden och att hålla sig kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in