2022-08-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FCKNZS
Annie vann. Jimmie Hitler förlorade och spärras in på psyket förhoppningsvis.

Lööf vann? Äter du starka tabletter?
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Jag är höger om höger, men kan ändå respektera Dadgostar som person. Ingen jävla fjant. Rätt reko.

Håller med.
Även som anti-kommunist så kan jag inte låta bli att respektera henne.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Haha. Nooshi vill bygga hyresrätter i villaområden. Det lär vara poppis bland villaägarna, ha en massa kaosblattar ränna runt i villaområdet.
Citera
2022-08-16, 22:19
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
Vad EXAKT är det för fel med att kräva att folk som vill bo permanent i Sverige:
1. KAN PRATA SVENSKA
2. HAR ETT JOBB
3. UPPFÖR SIG OCH INTE BEGÅR BROTT
???

Det är ju SJÄLVKLARHETER. Massor av invandrare förstår detta!

-RASIST!!!!!

Ja det är vad jag har fått höra de senaste 10 åren.
Citera
Medlem
Fy fan, kan ingen ta ifrån Stenevi alla uppdrag och lösören och sätta henne i en hyreslägenhet i Rinkeby, och sedan bara lämna henne där? Jag är så trött på priviligierade medelklasstanter som henne.
Citera
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Vet högern redan att de förlorat? Jimmy Ebba och Ulf känns helt galna medan vänstern är hur lugna som helst
Jag vet att du är reggad nyligen och därmed inte värd att ta replik på, men det är helt tvärtom. Märta och Nooshi är helt och hållet inställda på förlust.
Citera
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Utsänd av högkvarteret?
Hur fan tror du Lööf och Nooshi ska komma överens? Ni är rätt pissnödiga i vänstersörjan.

tror väljarna skiter i regeringsfrågan. Om man brinner för sitt parti så kommer man knappast avstå att rösta på det för att det är på vänstersidan och att partierna inte kan komma överens.
Citera
2022-08-16, 22:20
Medlem
heggeness avatar
130 miljarder kronor årligen motsvarar ganska exakt 2% av Sveriges BNP årligen.

Är väl inte helt orimligt, om vi har ca 3-4% invandrare som lever i bidrag och arbetslöshet. Totalt har vi i befolkningen ca 8% som lever så, och hälften av dessa är bevisligen invandrade personer som lever i våra utanförskapsområden.
Citera
Medlem
Huvudleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Vet högern redan att de förlorat? Jimmy Ebba och Ulf känns helt galna medan vänstern är hur lugna som helst

Högern skulle egentligen inte behöva delta i debatten. Vänsteridioterna förlorar för varje korkat ord de säger.
Citera
Medlem
Tror Märta att man kommer till ett nytt land med fickorna fulla med pengar?

Klart som fan invandrare är fattiga och därför blir dem segregerade tillsammans.
Citera
Medlem
Jimmy kunde inte svara på att han sålt ut äldreomsorgen i Sölvesborg och att den blivit sämre. Kall mat.. låter otrevligt för våra pensionärer där.
Citera
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKNZS
Annie vann. Jimmie Hitler förlorade och spärras in på psyket förhoppningsvis.
Annies huvud exploderade före halvtid. Mer tillgjord människa får man leta efter. Hon kan inte må bra den kvinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in