Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Har du något belägg för din fantasi...? Eller är det bara ännu en bitter fantasi kring verkligheten? Mig veterligen är mängden invandrande från Thailand med utvecklad AIDS i princip noll (skriver i princip eftersom det kanske skulle kunna finnas någon, även om det inte finns något som helst stöd för det påståendet).
För mig är det uppenbart att de flesta som invandrar till just Sverige gör det av främst två skäl:
1. Få ett på alla nivåer bättre liv
2. Få en fristad under förföljelser
Detta gäller generellt alla invandrare och är inget konstigt och inget unikt för vare sig thailändskor eller vissa kategorier av thailändskor.
Angående AIDS, som utvecklas hos den som inte får välfärd och den sjukvård och medicin som ingår i det du själv beskrev som "ett på alla nivåer bättre liv":
Citat:
One researcher found that 72% of the low-class prostitutes were HIV-seropositive, while another examination of a few brothels found all prostitutes to be infected.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8019015/
Det första jag skrev (få gratis välfärd, mat och logi på andras bekostnad) bekräftade du själv med "Få ett på alla nivåer bättre liv".
Tråden handlar om thailändska tjejer på tinder i svenska norrland, nu är det din tur att komma med belägg för att dessa kommer till sverige för att "Få en fristad under förföljelser" mer än en försumbar andel.