2022-08-16, 02:25
Medlem
Onaniprodukts avatar
Jag har gjort en iakttagelse varje gång jag tar tåget för att hälsa på mina kära föräldrar i norra delarna av Sverige. Ju längre norrut jag kommer, desto fler thailändska tjejer dyker upp på Tinder. Det handlar alltså om tjejer som sitter och tindrar från Thailand, men har valt norra Sverige som sitt sökområde.

Är det alltså allmänt känt i Thailand att män från norra Sverige är så ensamma och desperata att de gärna flyger hit thailändskor för att ge de ett (tveksamt i vissa fall jag sett) bättre liv i utbyte mot lite sex och närhet?

Varför syns inte samma effekt i södra delarna av landet? Eller är det helt enkelt fler att välja på där så thailändskorna blandas ut med resten på Tinder?

Någon som reagerat på samma sak?

(Jag tycker forumdelen passar bra för min frågeställning, men annars får mod gärna flytta).
Citera
2022-08-16, 02:31
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag har gjort en iakttagelse varje gång jag tar tåget för att hälsa på mina kära föräldrar i norra delarna av Sverige. Ju längre norrut jag kommer, desto fler thailändska tjejer dyker upp på Tinder. Det handlar alltså om tjejer som sitter och tindrar från Thailand, men har valt norra Sverige som sitt sökområde.

Är det alltså allmänt känt i Thailand att män från norra Sverige är så ensamma och desperata att de gärna flyger hit thailändskor för att ge de ett (tveksamt i vissa fall jag sett) bättre liv i utbyte mot lite sex och närhet?

Varför syns inte samma effekt i södra delarna av landet? Eller är det helt enkelt fler att välja på där så thailändskorna blandas ut med resten på Tinder?

(Jag tycker forumdelen passar bra för min frågeställning, men annars får mod gärna flytta).

Vette fan då jag saknar erfarenhet. Men det är ju sommar så skogarna i norr lär ju krylla av folk från Thailand som plockar bär, kan ha med saken att göra.
Citera
2022-08-16, 02:32
Medlem
Kan man inte söka tjejer från norra delarna av Sverige på Tinder om man bor i de södra, Har Tinder inbyggd GPS så man måste åka tåg?
Citera
2022-08-16, 02:34
Medlem
MrMadoffs avatar
Mycket blåbär. I skogen alltså. Thailändskor älskar att plocka bär!
Citera
2022-08-16, 02:34
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Vette fan då jag saknar erfarenhet. Men det är ju sommar så skogarna i norr lär ju krylla av folk från Thailand som plockar bär, kan ha med saken att göra.

Jag kanske skulle varit tydligare i trådstarten: Det handlar alltså om tjejer som fysiskt befinner sig i Thailand. På deras Tinder-profiler står det "Avstånd: 8 000+ km", så de använder den där "Tinder Passport"-funktionen (som jag tror man måste betala för dessutom).
Citera
2022-08-16, 02:36
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Kan man inte söka tjejer från norra delarna av Sverige på Tinder om man bor i de södra, Har Tinder inbyggd GPS så man måste åka tåg?

Saken är att de här tjejerna befinner sig i Thailand och använder den där "Tinder Passport"-funktionen för att söka män i norra Sverige. Så om man (i södra Sverige) söker på tjejer i Norrland, får man inte upp dessa thailändskor.

Men ja, Tinder har inbyggd GPS.
Citera
2022-08-16, 02:39
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Jag kanske skulle varit tydligare i trådstarten: Det handlar alltså om tjejer som fysiskt befinner sig i Thailand. På deras Tinder-profiler står det "Avstånd: 8 000+ km", så de använder den där "Tinder Passport"-funktionen (som jag tror man måste betala för dessutom).

Du var tydlig i trådstarten med att de var hemma i Thailand, men det kan ju vara tillfälligt.
Citera
2022-08-16, 03:51
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:

Jag vet int varför de gillar Norrland men jag antar att de vill vara sig själva för en stund?
Citera
2022-08-16, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Jag vet int varför de gillar Norrland men jag antar att de vill vara sig själva för en stund?

Det kan vara att män från norrbotten ej blivit feminiserade som 08 orna, dvs riktiga män som snusar jagar fiskar plockar bär.
Citera
2022-08-16, 04:31
Medlem
Thaihoror vill gärna flytta till sverige, få gratis välfärd, mat och logi på andras bekostnad.

Framförallt om de har kroniskt vårdbehov som exempelvis AIDS och även om de får suga en svettig gubbe varje dag.

Och kanske få med resten av släkten.
Citera
2022-08-16, 04:36
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Saken är att de här tjejerna befinner sig i Thailand och använder den där "Tinder Passport"-funktionen för att söka män i norra Sverige. Så om man (i södra Sverige) söker på tjejer i Norrland, får man inte upp dessa thailändskor.

Deras syrror är gifta med gubbar i Pajala.
Citera
2022-08-16, 04:42
Medlem
Citat:

Augusti är bärplockarmånaden och många thailändskor tar sig hit för att plocka bär så det är säkerligen dessa som du har sett på Tinder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in