2003-06-30, 10:52
Medlem
hellshits avatar
Vad tycker ni om Jägermeister och redbull tillsammans?
Personligen anser jag att det är det godaste man kan dricka i alkohol väg, den fantastiska blandning ger fantastiska fyllor, men mindre roliga träkebbor dagen efter!

Har ni andra tips på riktigt goda drinkar etc?

/Hellshit
Citera
2003-06-30, 10:54
Medlem
Aardwolfs avatar
Gör en Atomubåt. Tvärtom som en vanlig Ubåt. :twisted:
Citera
2003-06-30, 12:40
Medlem
blanda jägermeister 8O :evil: :evil: :evil: ???? 8O

Jägermeister är gott som det är och ska därför inte blandas. Borde införas som ny grundlag. Med STRÄNGA straff som livstids fängelse eller brännas på bål för dne som bryter mot det.
Citera
2003-06-30, 13:00
Medlem
hellshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronis
blanda jägermeister 8O :evil: :evil: :evil: ???? 8O

Jägermeister är gott som det är och ska därför inte blandas. Borde införas som ny grundlag. Med STRÄNGA straff som livstids fängelse eller brännas på bål för dne som bryter mot det.

prova!
Citera
2003-06-30, 20:23
Medlem
Gillar iofs inte jägermeister, men annars e ju vodka å rebull gott som man antar att de flesta känner till här inne.

Har hört sägas att blandning av vodka å redbull kan kan vara farligt för hjärtat å ge akuta hjärtproblem, men tycker det låter en smula knäppt.
Särskilt om det skall kunna drabba unga människor. Nån här som vet om det verkligen stämmer?
Citera
2003-06-30, 22:29
Medlem
terrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Gillar iofs inte jägermeister, men annars e ju vodka å rebull gott som man antar att de flesta känner till här inne.

Har hört sägas att blandning av vodka å redbull kan kan vara farligt för hjärtat å ge akuta hjärtproblem, men tycker det låter en smula knäppt.
Särskilt om det skall kunna drabba unga människor. Nån här som vet om det verkligen stämmer?

Det finns väl ett dödsfall som de trodde berodde på redbull/vodka, inte för att jag har några källor just nu. Men de bevisade väl aldrig att det var pga drinken, och jag antar att det mesta är rykten som baserades på det dödsfallet.
Citera
2003-07-01, 14:11
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Gör en Atomubåt. Tvärtom som en vanlig Ubåt. :twisted:

*lol* Måste fan testas!
Citera
2003-07-05, 16:06
Medlem
Ralfons avatar
Redbull innehåller ju hyffsat med koffein, och framförallt taurin som, liksom alkohol är urindrivande...dricker man för mycket är vätskebrist inte omöjlig....sedan var det tjat om ren redbull efter idrott, vilket nog är värre...har aldrig testat jäger + redbull faktiskt..har en kvarte jäger här, men ingen redbull =/ Atomubåten ska vi nog också undersöka närmare...=)
Citera
2003-07-07, 00:34
Medlem
Ralfons avatar
Ngt tips om propeortionerna jäger - redbull eller är det bara att testa sig fram?
Citera
2003-12-28, 03:21
Medlem
Playams avatar
Jäger? tips please.

Hade tänkt inkassera en sjua jägermeister tills onsdag(nyår).
Men är inte säker på om det är så lyckat att dricka en hel sjua sånt, känns liksom mer mättande än renat brännvin.
Har ju bara druckigt ett fåtal redbull/jäger drinkar - men nog tror jag det ska gå och få ner en hel sjuttis under en längre tid kanske..

Tipsen jag ville ha var några goda spritsorter, typ nån gin eller nått. Alla tips uppskattas!

+ någon god skumpa?
Citera
2004-04-10, 01:03
Medlem
stheerk-urls avatar
Vad ska man blanda med Jäger?

Vad ska man blanda med jäger som sagt... jag har smakat red-bull å jäger å de va tom. rätt gött... men finns de några riktiga recept över drinkar med jäger i? Personliga åsikter och så? =)
Citera
2004-04-10, 01:30
Medlem
M2ks avatar
Vad skall man blanda med Jäger?

Citat:
Ursprungligen postat av stheerk-url
Vad ska man blanda med jäger som sagt... jag har smakat red-bull å jäger å de va tom. rätt gött... men finns de några riktiga recept över drinkar med jäger i?
Vill inte vara oartig, har prövat det mesta, men Jäger förtjänar att blandas med avloppsavlagringar, imho. Något vidrigare får man leta efter, slasken nästa, tviiii...

=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Det finns gränser som man inte tänjer på*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här