• 1
  • 2
2022-08-13, 13:45
Medlem
Hej!
Jag behöver köpa droger som är jättesvåra att få tag i på gatan så måste bekanta mig med flugsvamp. Jag har köpt bitcoin via safello. Gick bra igår men när jag försökte köpa mer idag blev jag nekad, kanske för att det är helg?

Hursomhelst, måste föra över pengarna till egen plånbok för att inte spåras och spärras av safello.
Vart hittar jag en egen plånbok? Hur funkar det?

Jag är extremt oteknisk
Citera
2022-08-13, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtsnobb
Hej!
Jag behöver köpa droger som är jättesvåra att få tag i på gatan så måste bekanta mig med flugsvamp. Jag har köpt bitcoin via safello. Gick bra igår men när jag försökte köpa mer idag blev jag nekad, kanske för att det är helg?

Hursomhelst, måste föra över pengarna till egen plånbok för att inte spåras och spärras av safello.

Jag är extremt oteknisk
Köp inte droger via svensk sida där du använder BankID. Spelar ingen roll om du skickar till extern wallet innan du skickar vidare till drogsidan. Det är som att du skulle swisha någon på stan och skriva "köp av kokain" i swish-meddelandet. Lika korkat.

Köp via KuCoin eller Binance.
Citera
2022-08-13, 13:51
Medlem
tnems avatar
Citat:
Hej!

Jag är extremt oteknisk

Har köpt bitcoins på bt.cx och satt in på min wallet hos green.https://www.google.com/url?sa=t&sour...9QptBdm324vXw7

Och sedan fört över till fs, aldrig varit några problem.
Citera
2022-08-13, 19:25
Medlem
fluffypuffys avatar
Luffarn har koll på det mesta.
Han hänger mest med spiken i uddebo och snortar fultjack, men som tur är har han lagt upp en massa guider till det mesta på luffarn.com
Citera
2022-08-13, 20:53
Medlem
Luckyhorses avatar
Om man för över direkt från safello till flugsvamp får man withdrawförbud, kan endast köpa men inte flytta btcn.

Lärde mig det förra året när jag var för lat för att gå till sovrummet, 10 meter och hämta laptopen jag hade fristående wallets
Citera
2022-08-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Om man för över direkt från safello till flugsvamp får man withdrawförbud, kan endast köpa men inte flytta btcn.

Lärde mig det förra året när jag var för lat för att gå till sovrummet, 10 meter och hämta laptopen jag hade fristående wallets

Förstod det, hade därför tänkt flytta till Wallet men behövde tips på vilken, provar green nu.

Jättekonstigt att jag nu blir nekad att köpa hos safello.
Bara köpt en gång där och inte fört över någonstans!
Citera
2022-08-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Har köpt bitcoins på bt.cx och satt in på min wallet hos green.https://www.google.com/url?sa=t&sour...9QptBdm324vXw7

Och sedan fört över till fs, aldrig varit några problem.

Jag förde över pengar från bt.och och safello till blockstream green och sedan vidare till flugsvamps insättningsadress. Det står på green att jag skickade klockan 14.30 och ”completed” men när jag loggar in på flugsvamp finns nu klockan 19.18 inga pengar. Har jag förstått det rätt att det kan vara normalt att det dröjer några timmar? Bör det vara inne på kontot senast imorgon?

Det här är första gången jag handlar på flugsvamp. Innan har jag handlat på gatan eller betalat kompisar för att de ska köpa hem… Vill så gärna att det här ska funka, verkar så praktiskt.
Citera
2022-08-15, 19:20
Medlem
Citat:
Jag förde över pengar från bt.och och safello till blockstream green och sedan vidare till flugsvamps insättningsadress. Det står på green att jag skickade klockan 14.30 och ”completed” men när jag loggar in på flugsvamp finns nu klockan 19.18 inga pengar. Har jag förstått det rätt att det kan vara normalt att det dröjer några timmar? Bör det vara inne på kontot senast imorgon?

Det här är första gången jag handlar på flugsvamp. Innan har jag handlat på gatan eller betalat kompisar för att de ska köpa hem… Vill så gärna att det här ska funka, verkar så praktiskt.

Menar givetvis bt.cx, inte bt.och.
Citera
2022-10-25, 09:37
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Menar givetvis bt.cx, inte bt.och.

Kom pengarna in?
Lät som det var strul.
Citera
2022-11-29, 15:20
Medlem
Citat:

Hände mig med, skickade btc från electrum igår men ej fått in pengar på mitt fs konto
Citera
2023-01-06, 15:00
Medlem
EuphoriaSwes avatar
Fan hörrni! Har alltid kunnat snvända bitcoin.com som Wallet. Men idag får jag upp att insättningsadressen är ogiltig när jag använder den tillfälliga insättningsadressen från flugsvamp? Wtf vad gör jag?
Citera
2023-01-06, 22:38
Medlem
Du köper cryptos via diverse sidor sen betalar via dessa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem