2025-06-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Är Leo och Janne raninen fortfarande vänner ?
Nej de är de inte, Leo har gått och blivit tiktok kändis medans Janne håller sig så långt bort från rampljuset som möjligt. De blir väl så när man har skaffat barn och fru och måste ta hand om de. Leo verkar ju inte bry sig då han lägger ut videor och bilder me sin familj såg nyligen en video när hans son sa måste du filma hela tiden oså har han börjat filma videor me 23 låtar lite dumt men han är ju inte direkt smart.
Citera
2025-06-14, 19:39
Medlem
Jag har hört att Rånar greken Niko från Rinkeby har blivit sim lärare kul att se att vissa kriminella kan göra nåt med sitt liv även fast de pushar 50 bast
Citera
2025-07-06, 21:41
Medlem
Någon som vet vad som hände med Karate-Johnny? Den gamle torpeden. Hette Lindgren i efternamn.

Minns att han blev ihop med en plit när han satt inne och det slutade i giftermål. Har för mig att de bodde i Täby. Vet att han jobbade som kock en period, men han var fortfarande aktiv buse när jag stötte på honom senast, någon gång på 90-talet.

Tvivlar på att han lever, men nyfiken på om han körde på in i kaklet eller om han lugnade ner sig på äldre dar.
Citera
2025-07-07, 16:33
Medlem
Kuwkenkukeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KozOmak
Jag har hört att Rånar greken Niko från Rinkeby har blivit sim lärare kul att se att vissa kriminella kan göra nåt med sitt liv även fast de pushar 50 bast

Aaaah, det är Därför jag känner igen honom så väl!
Har sett ett bekant ansikte på simhallen ibland 😅😂🏊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in