Citat:
Ursprungligen postat av Nikufesin
Jag kan inte säga att jag vet något om dessa problem - Den yngsta kom ut me rätt tränad kropp efter sista resan - Fittja kopplingen e jag är inte heller så säker på att många känner till den, jag hörde det för länge sedan - men dom har visat på många sätt - efter det - att dom alltid varit något att räkna med.
Naiva - jag vet inte, menar du killen i dörren - brödraskapet - låter som Peter R - fast jag är inte säker på att det e han..
syftade på bröderna Koc Aydin o A**** som sagt bevisligen allt för naiva,men båda mkt bra killar med stort hjärta.
Fittja-boys var ngt pressen döpte dem till,Ingen av dem var från fittja ännu mindre tillhörde dom de gänget.De var alla från Norsborg som sagt.
5 st blev dömda för det,Aydin o fyra till.Den som styrde dessa gossar då var B**** även kallad Terror,de har hamnat i stora trubbel ett par ggr men en så länge med (happy end)
En annan i de gänget,släkting till B som ej var inblandad i ("pås-affären")blev skjuten för ett par år sen i alby-rondellen av en (jugge D****)men klarade sig
Rör sig sen dess alltid med s-väst och är mkt försiktigare och är den som drar i de största trådarna bland dem nu för tiden.