2008-06-10, 20:37
  #3505
Medlem
Skankens avatar
Skördedax

Äntligen fick man lite riktigt godis efter att ha läst här inne länge länge nu
Citera
2008-06-14, 22:04
  #3506
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Vem tror de? Du?
Vet du vem de är som sitter? Vet du vem som är den försvunne? Du värkar inte veta ett skit vem som är vem, för att jag vet.
Den misstänkta är den farligaste man som finns i sverige.


http://kurser03.cfl.se/safir/index2.htm
Citera
2008-06-15, 00:16
  #3507
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MangeK
http://kurser03.cfl.se/safir/index2.htm


Du vet bäst, jag överlåter situationen till dig mr Flinta
Citera
2008-06-23, 17:25
  #3508
Medlem
TheBosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Du vet bäst, jag överlåter situationen till dig mr Flinta

Men snälla du,sluta inte snacka skit för våran skull ditt troll...
Citera
2008-06-25, 23:14
  #3509
Medlem
Kemiske Alis avatar
Vem är farligast?

Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Vem tror de? Du?
Vet du vem de är som sitter? Vet du vem som är den försvunne? Du värkar inte veta ett skit vem som är vem, för att jag vet.
Den misstänkta är den farligaste man som finns i sverige.

Efter en liten stunds fundering på vem som ska betraktas som farlig är jag helt säker på att det är någon som inte någonsin häktats eller ens varit i närheten av det. De farligaste i Sverige är några gossar som på ytan är hederliga affärsmän. De äger och driver större företag, tjänar bra med vita pengar men har självklart sina tentakler utlagda på flera ställen. Branscherna de finns i är ju inte helt oväntade, exempelvis bygg/fastigheter, inkasso/factoring, restaurang/nöje, vakt/bevakning. Jag är också helt övertygad om att några av våra bästa företagsledare i börsbolag skulle ha en perfekt personlighet för att bli kriminella ledare. Jag har träffat några av dem och de var väl inte direkt empatiska i sin karaktär.
Citera
2008-06-27, 20:36
  #3510
Medlem
TrailerBarbies avatar
Och Svartenbrandt lever och frodas
En bild på honom och mig..
http://i17.photobucket.com/albums/b64/Roxy_Rosie/swartenbrandt2.jpg
Citera
2008-06-28, 01:38
  #3511
Medlem
TheBosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrailerBarbie
Och Svartenbrandt lever och frodas
En bild på honom och mig..
http://i17.photobucket.com/albums/b64/Roxy_Rosie/swartenbrandt2.jpg

Tragisk figur den där Svartenbrandt! Totalt misslyckad kriminell,men vad fan alla kan ju inte lyckas ellr hur?
Citera
2008-06-28, 15:09
  #3512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoss
Tragisk figur den där Svartenbrandt! Totalt misslyckad kriminell,men vad fan alla kan ju inte lyckas ellr hur?
Dom som lyckas i den kriminella världen blir aldrig kändisar i "vanligt" folks värld...
Citera
2008-07-03, 12:38
  #3513
Medlem
Bröderna Marsczak

Någon som vet hur det gått för Erwin och Christian, som snodde picassotavlorna från moderna?
Det var ju en ganska fräck kupp för att vara utförd av tonåriga tjackisar he he.
Senast jag hörde från Christian satt han sista året på kumla och skulle börja plugga ekonomi ... kunde ju bara sluta illa.
Citera
2008-07-03, 12:40
  #3514
Medlem
Tony M

Nån som vet om algeriern Tony Meijoud fortfarande håller sig undan i USA?
Citera
2008-07-04, 21:42
  #3515
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Izze
Nån som vet om algeriern Tony Meijoud fortfarande håller sig undan i USA?

Tony Marekon är i Marbella
Citera
2008-07-05, 10:29
  #3516
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Tony Marekon är i Marbella

Är det någon som INTE håller sig undan i Marbella nuförtiden? Jag tycker det borde bli ganska trångt där till sist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in