2008-05-16, 12:48
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yu mafia
ja inte sätter vi på små barn i varje fall

Jag har inte heller påstått det. Ok, men vilka gör det då enligt dig?
Citera
2008-05-16, 13:47
Medlem
Tok-Erik .......gillar Thai-balle

Citat:
Ursprungligen postat av s.i.c
Han pratar med polisen och gillar att knulla med killar!

Jag har hört att fjollan gillar thailändska She-Male
transar med balle....
Tydligen något han runkar till hemma i sin kvart
efter ett jobbigt pass med Lugna gatan...
Hörde att han pratade på radions P3 idag...
Golbögen har stigit i graderna...ena månaden en kanyl
i armen och den andra kommenterar han justitieministerns
åtgärder mot kriminella i radio...han kanske borde gå
med Mona Muslim och göra politisk karriär inom Socialdemokraterna...
Citera
2008-05-16, 14:44
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Vad fan har Alain delon med någonting att göra?
Citera
2008-05-16, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Du är på rätt plats, du vet exakt om Milans stora käft, och du har golat Roffe din skurk.
en historia om pizda.åkte dit för ett insider rån,han komm med sin privata bil en porsche i rånet hahahah.sen ville han gå fri och började svamla om att han visste vem som är bakom palmemordet,ljög om det ena och det andra,fich asyl genom att lura svenska staten att han flytt kriget vilket han aldrig var i.jag tänker inte hänga ut ditt namn men det räcker att du vet att jag vet vem du är.vidimo se ubrzo,ovoga puta nema prastanje
Citera
2008-05-16, 16:01
Medlem
yu mafia, "Alla" vet vem som rånade med en Porsche.... så det är ingen hemlighet....

du som har "jugoslav koll" berätta istället, om Ratko rättegången har börjat och hurdan var Ratko?
Citera
2008-05-16, 18:47
Medlem
Har du inget bätre för dig en att sitta bakom din lilla skärm o snacka skit pizdo jedna posrana !?
Du snackar om saker du inte vet något om, allt e bara skit snack..
Din fru är en hora, vet flera som knullat henne din bögjävel.. Govno jedno posrano, poserem ti se na glavu!
Citera
2008-05-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
din norsborg subba, vad vet du om milan och hans golande, ingenting som alla ser. blöj milan kom fram på grund av jockso din skit. gola in sina närmaste kamrater till dom han kunde få utbyte av han första stora golningen var 1989 till mike snut och så har han golad in kamrat efter kamrat. din morsa kan kontakta dig ingen är intresserad av dig och din milan försvar om du förstår ordargran. senaste golningen utöver som finns att läsa, så golade milan ,HA, OCH DET VET FOLK som bör veta. så mr tarszan lägg ner din löjliga försvar, och va inte så arg, inte bra för din skitiga hjärta.

Har du inget bätre för dig en att sitta bakom din lilla skärm o snacka skit pizdo jedna posrana !?
Du snackar om saker du inte vet något om, allt e bara skit snack..
Din fru är en hora, vet flera som knullat henne din bögjävel.. Govno jedno posrano, poserem ti se na glavu! Din mes!
Citera
2008-05-16, 20:36
Bannlyst
Citat:
en historia om pizda.åkte dit för ett insider rån,han komm med sin privata bil en porsche i rånet hahahah.sen ville han gå fri och började svamla om att han visste vem som är bakom palmemordet,ljög om det ena och det andra,fich asyl genom att lura svenska staten att han flytt kriget vilket han aldrig var i.jag tänker inte hänga ut ditt namn men det räcker att du vet att jag vet vem du är.vidimo se ubrzo,ovoga puta nema prastanje

DU ÄR MILANS LILLA DRÄNG INGET ANNAT, JAG BEHÖVER INTE SÄGA SÅ MYCKET MER ÄN DE JAG HAR SERVERAT MED SANNA ORD MED GOTT SAMVETE. RIKTIG SVIN HAR MILAN VARIT MOT KAMRATEN SOM GAV HONOM HANSEN ATT FÅ VARA MED PÅ FOREX RÅNET, TILLSAMMANS MED RIKARD OCH RESTERANDE KAMRATER SOM JAG VILL EJ NÄMNA, 14,7 MILLE MEN ÄNDÅ BLÅSTE HAN GREKEN PÅ 500.000 SKITIGA TÚSEN SOM GAV TIPSET OCH SOM SATT BAKOM RATTEN, PISS PISS PÅ DIG MILAN, OCH GOLBÖG ÄR BARA DE LILLA SOM HAN HAR FRAMKALLAD.
Citera
2008-05-16, 20:39
Bannlyst
Citat:
ja inte sätter vi på små barn i varje fall

DU HAR RÄTT I. NI SÄTTER PÅ VARAN VARJE DAG I BELGRAD
Citera
2008-05-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jag har inte heller påstått det. Ok, men vilka gör det då enligt dig?
I Sverige och i nordeuropa daltas det med sexbrottslingar.
Dom får egna avdelningar och en massa privillegier.
Och det gör att det inte skrämmer dom äcklen.
Dom ska släppas på banan som i resten av världen.
Citera
2008-05-16, 20:45
Medlem
HÖR jag lite aggressioner ?
Citera
2008-05-16, 20:54
Medlem
Bronkzs avatar
man vet att den här tråden e på riktigt för kriminella hoppade av skolan och kan inte stava *mumsar popcorn*.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in