2008-01-31, 07:23
Bannlyst
GAGGA GAGGA Dags för dig att lämna plats åt dom som följt tråden från start och känner många av dem, men av hänsyn inte skriver skit som du gör! vet du ens vad du heter?
Citera
2008-01-31, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DFB
Frågan är vem du är? En misslyckad MC åkare utan hoj, eller en misslyckad golis bögis? Som exakt din vän Tok Erik eller du själv vill vara Tok Erik missbildad kriminell som vill men endå får inget.... Det är inte så svårt att förstå vem du är( lungnagatan.) Du är lika slut som den som följer....Denne!

Snut eller någon annan kommer du aldrig veta din pajac! Att veta är kunskap!

Idiot betyder obildbar.

Eeh...
Inte bara fortsätter du ditt lallande och barnsliga försök att verka insatt, du blir bara mer och mer patetisk, utan du gör det ännu värre när du skall kasta ur dig otidigheter .
Skäm inte ut dig mer nu utan gör nånting konstruktivt och nyttigt...något vi alla får glädje av...som att ta livet av dig eller nått?
Gulligt med dina medvetna felstavningar och syftningsfel för övrigt.

Men såså...hejdå nu och försvinn härifrån dom vuxnas bord...marsch pannkaka...

Känner du dig träffad? Du är en misslyckad tjallare, och inte minst misslyckad kriminell. Om man får kalla dig för kriminell? Kanske bättre ord Mr: Parasito!!!
Du kan försöka att framstå som den gode man, som kom tillbaka till jorden för att försöka blåsa av oss Fakta om dig!!
Vuxen är du någ, för att förstå din situation din skit Tok Erik!
Citera
2008-01-31, 07:42
Bannlyst
Känner du dig träffad? Du är en misslyckad tjallare, och inte minst misslyckad kriminell. Om man får kalla dig för kriminell? Kanske bättre ord Mr: Parasito!!!
Du kan försöka att framstå som den gode man, som kom tillbaka till jorden för att försöka blåsa av oss Fakta om dig!!
Citera
2008-01-31, 07:44
Medlem
pelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda

Varför dubbelpostar du hela tiden??????
Citera
2008-01-31, 16:28
Medlem
Jaha...

Citat:

Haha...du är för rolig du.
Du glömde bort att stava fel och "bryta" i början där va?..
Helt felfri svenska plötsligt, men sen kom du på att du ju ska vara "kriminell blatte" så du la in några "hörrösvennejevla" på slutet...hahahaa...kul.

Nåja, jag är varken det ena eller den andra du nämner så släpp det.
Men du skulle ju sluta att larva dig här sa jag också så vad gör du här?..

Jävligt kul att Erik lyckats vrida sin galna energi åt rätt håll tycker jag och har hittat nån mening med livet som är nått att ha och inte bara hata hela tiden....fantastiskt bra.
Att ta sig ur ett sådant beteende är inte lätt minsann.

Och TÄNK om alla vilsna själar kunde lägga ner samma energi, ansrängningar och pengar på att skaffa sig en utbildning som det krävs att komma med i tex, H,A?...shit, då skulle dom va läkare och advokater allihop för det är ingen liten uppgift man tar på sig när man väljer den banan.

Och priset är ofta väldigt högt på den breda vägen, fråga "TokErik"
Citera
2008-02-01, 00:02
Bannlyst
Citat:
Haha...du är för rolig du.
Du glömde bort att stava fel och "bryta" i början där va?..
Helt felfri svenska plötsligt, men sen kom du på att du ju ska vara "kriminell blatte" så du la in några "hörrösvennejevla" på slutet...hahahaa...kul.

Nåja, jag är varken det ena eller den andra du nämner så släpp det.
Men du skulle ju sluta att larva dig här sa jag också så vad gör du här?..

Jävligt kul att Erik lyckats vrida sin galna energi åt rätt håll tycker jag och har hittat nån mening med livet som är nått att ha och inte bara hata hela tiden....fantastiskt bra.
Att ta sig ur ett sådant beteende är inte lätt minsann.

Och TÄNK om alla vilsna själar kunde lägga ner samma energi, ansrängningar och pengar på att skaffa sig en utbildning som det krävs att komma med i tex, H,A?...shit, då skulle dom va läkare och advokater allihop för det är ingen liten uppgift man tar på sig när man väljer den banan.

Och priset är ofta väldigt högt på den breda vägen, fråga "TokErik"
Oj Då.... Vilken romantiker du är....
Galen energi har vi alla människor i oss, för att bara balansera ut våran vardag bland sådan rövslickare som du. Du kan aldrig gömma dig, FAKTA är FAKTA, Tok Erik!! Denna forum snackar vi Fakta.
Du ser upp till Läkare/ Advokater, vem dem? Finare yrke till för att blåsa och lura oss andra människor, skaffa dig utbildning på lungnagatan och låt andra välja sitt din skit
Citera
2008-02-01, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
GAGGA GAGGA Dags för dig att lämna plats åt dom som följt tråden från start och känner många av dem, men av hänsyn inte skriver skit som du gör! vet du ens vad du heter?

HAHA vart fick du luft ifrån? Vad ska jag lämna plats åt? Att ni gnäller mot Pizda?

Att han skriver knas svenska eller att han spelar blatte vet jag inte eller bryr mig inte, ointessant.

Men mycket av det han säger stämmer och jag håller med han. Jag har följt tråden från start ja, vad hurså vad undrar du? Vad ville du med din fråga egentligen?

Sluta dra dina linor du snorar för mycket HAHA keff skämt.
Citera
2008-02-01, 00:51
Medlem
Min Herrar. Kom igen nu, tråden har näst intill funnits i 2 år. Vi firar snart jubileum. Vorde tacksamt om fighten kunde fortsätta via PM. Eller ännu bättre avslutas. Vi e många som vet, som var med när det begav sig, känner någon som var där när det hände, våra namn kanske nämns i något inlägg och så finns det dom som bara vill veta mer om de beryktade.......

Citera
2008-02-01, 08:41
Medlem
Ääh..

Citat:
Ursprungligen postat av Peete
Min Herrar. Kom igen nu, tråden har näst intill funnits i 2 år. Vi firar snart jubileum. Vorde tacksamt om fighten kunde fortsätta via PM. Eller ännu bättre avslutas. Vi e många som vet, som var med när det begav sig, känner någon som var där när det hände, våra namn kanske nämns i något inlägg och så finns det dom som bara vill veta mer om de beryktade.......

Det är bara roligt med lite käftande ju...ingen menar nog särskilt mkt allvar med det...

Kan inte släppa tanken på att ha en stor fet fest för bara folk från den här tråden?....va tror andra?..
Skulle nog bli en hel del rulle på den va, som kinitchis 50, års fest typ där det fanns 1000 års fängelse potential bland gästerna.....haha...

Det borde gå att annordna och ingen behöver ju avslöja sina alias....think about it...
Citera
2008-02-01, 08:51
Medlem
binlindens avatar
Citat:
FAKTA är FAKTA, Tok Erik!! Denna forum snackar vi Fakta.

fan jag trodde detta va SKVALLER tråden men men vem är jag
Citera
2008-02-01, 09:10
Bannlyst
Ja GAGGA GAGGA Du får säga vad du vill, men efter 35 år i denna branch känner jag Tok-Erik och många levande och död, redan under Arkans tid.

Din lille skit, Erik är en bra grabb, aldrig haft några kontroverser med han.
Men sitta bakom skämen och spela mangas hör ju till vanligheterna av fega kräk.

Nu är det så att jag skriver ej här, men läser. Har inget intresse att svammla ihop historier från 80-talet som är rent ut sagt rena lögnerna, fortsätt ni, det är ju underhållningsvärde om inte annat!
Citera
2008-02-01, 10:01
Bannlyst
Citat:
Det är bara roligt med lite käftande ju...ingen menar nog särskilt mkt allvar med det...

Kan inte släppa tanken på att ha en stor fet fest för bara folk från den här tråden?....va tror andra?..
Skulle nog bli en hel del rulle på den va, som kinitchis 50, års fest typ där det fanns 1000 års fängelse potential bland gästerna.....haha...

Det borde gå att annordna och ingen behöver ju avslöja sina alias....think about it...

En bra ide,skulle va kul och träffa alla wannabees härifrån...hahaha.Känner du Kinitchi bra? Jag brukar träffa han ofta,när vi inte sitter inne....hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in