2008-01-19, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Haha oredan,,, han har ju en hel del skulder till folk,,,,

Lipa han inte i en rättegång också förut, sen tagga iväg till miami eller brasilien??? Rätta mig om jag har fel.

Rätt Jonas är i Miami del ägare i en firma............
Citera
2008-01-19, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yugo
Pizdo håll dig till sanningar och konkreta fakta

Ratko Djokic's far föddes i norra kosovo senare levde han i montenegro, men han var ej alban utan ortodox serb . Milan's rötter är från Bosnien nuvarande republika srpska
den serbiska sidan även hans föräldrar ortodoxa serber och inget annat.

Pizda var ärlig och berätta isstället hur mycket ärr för livet Milan get dig
Och vad har du gjort åt saken glöm ej = den var hård hon va fin o din vad ska man göra

Milan har ej gjort mig något mr Pizdo.... Känner Ratko, Gaga hans bror hans familj mycket väl. Det var Ratko som tåg hem till sverige Jockso om du inte visste?... Sen golade Jockso in Ratko som satt med mig på Norrtälje sen utvisat till Juggo. Jag ska inte dra historian lång, men fatta så slipper du känna dig knullad Serbo. Kova var en Serb! Jockso kom från en muslim du skulle sett honom innan han opererades i spanien....
Citera
2008-01-19, 21:30
Bannlyst
Citat:
Pizdo håll dig till sanningar och konkreta fakta

Ratko Djokic's far föddes i norra kosovo senare levde han i montenegro, men han var ej alban utan ortodox serb . Milan's rötter är från Bosnien nuvarande republika srpska
den serbiska sidan även hans föräldrar ortodoxa serber och inget annat.

Pizda var ärlig och berätta isstället hur mycket ärr för livet Milan get dig
Och vad har du gjort åt saken glöm ej = den var hård hon va fin o din vad ska man göra

Inget direkt ont Milan, bara fakta!
Citera
2008-01-19, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex.C
Fan tog Drillen vägen?, hade en fråga till honom......

Han blir frigiven snart och blir Svensk Muslim....
Citera
2008-01-19, 21:50
Bannlyst
Jag skriver ej här men följer det hela tiden, skrivit en gång och rättade till en sak.

Du får nog skriva bättre och sanningsenligt Pazda! Good Luck!
Citera
2008-01-19, 22:48
Medlem
Yugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Milan har ej gjort mig något mr Pizdo.... Känner Ratko, Gaga hans bror hans familj mycket väl. Det var Ratko som tåg hem till sverige Jockso om du inte visste?... Sen golade Jockso in Ratko som satt med mig på Norrtälje sen utvisat till Juggo. Jag ska inte dra historian lång, men fatta så slipper du känna dig knullad Serbo. Kova var en Serb! Jockso kom från en muslim du skulle sett honom innan han opererades i spanien....

Allt detta vet alla som läst tidningar men din envishet om att alla helt plötsligt är mussler o albaner är bara löjligt.

Påstådda "operationen om Jokso" är mer en löjlig och ren lögn. Samtidigt ett bevis på att din intiligens kan gemföras med ett naivt barn.

Hoppas någon moderator rensar desinformationen denne omskurne drömmare sprider.
Senast redigerad av Yugo 2008-01-19 kl. 22:51.
Citera
2008-01-20, 01:34
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja jag kom ihåg boken av kristian "välkommen till wårby gård" men var han tog vägen vet jag ej, en mkt vanlig tramsbok!
Jobbade för några år sen som behandlare för "problem-kids" .tror han fortfarande pysslar med sånt har nog bra erf. att dela med sig...Vårbronx!
Citera
2008-01-20, 04:59
Medlem
Citat:
Rätt Jonas är i Miami del ägare i en firma............

Hörde han var sky,dig bland annat kola sallle runte 200k?

Förresten vad är han delägare i??? Pm gärna om det,,,
Citera
2008-01-20, 05:03
Medlem
[quote=gagga_gagga]Hörde han var sky,dig bland annat kola sallle runte 200k?

Förresten vad är han delägare i??? Pm gärna om det,,,[ Eller e det kola salle som skyter som vanligt?

Enligt han ligger hans klock samling över en mille/QUOTE]
Citera
2008-01-20, 05:27
Medlem
Yiuggo hur insatt e du in under världen egentligen ??? verkar inte vara allt för myket , du lever fortfarande på 90-talet om "jugge-maffaian" de nya tider nu.,juggar golar i slutöndan, 6/10 fall vad jag sätt och gört
Citera
2008-01-20, 07:36
Bannlyst
Citat:
Allt detta vet alla som läst tidningar men din envishet om att alla helt plötsligt är mussler o albaner är bara löjligt.

Påstådda "operationen om Jokso" är mer en löjlig och ren lögn. Samtidigt ett bevis på att din intiligens kan gemföras med ett naivt barn.

Hoppas någon moderator rensar desinformationen denne omskurne drömmare sprider.

Yugo! Du var inte påtänkt då tiden jag skriver om.
Jockso opererades 5 gånger, med omgångar.
Han kom till sverige 80-81 Ratko fixa honom hit.
Jockso jobbade åt porr kungen Urdrick Jacnor. Nu vet du lite mer fakta.
Citera
2008-01-20, 09:37
Medlem
Citat:
Milan har ej gjort mig något mr Pizdo.... Känner Ratko, Gaga hans bror hans familj mycket väl. Det var Ratko som tåg hem till sverige Jockso om du inte visste?... Sen golade Jockso in Ratko som satt med mig på Norrtälje sen utvisat till Juggo. Kova var en Serb! ...

Stämmer bra men har för mig att Kova har något med Ungern att göra.
Familjen Djokic har som jag förstår Shiptar rötter.

Men att Al bundy skulle vara muslim, det är nyheter för mig?? Jag tror inte det stämmer...

Så Jonas har lämnat Brasilien för Miami? Vad är det för en firma? Hörde att folk inte är så glada pga skulder som någon nämnde.
Senast redigerad av Analyst 2008-01-20 kl. 09:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in