2006-09-14, 10:06
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Känner av vad du beskriver om dem på Kris, dom tycks säg vara överlägsna.

men en bra kille är Masoud. han e typ 50 bast, kom till kris efter 3 år på hall och x antal år av missbruk. Han hjälper en mkt, jag fick fan bo hos honom när jag var frigiven. Bor nu i Tensta ( uppväx här) här finns det bara wannabees och ingen elit heller,,bara ghettonegrer.

Ska bege mig ut och göra stans gator osäkra.......vi ses igen......ta hand om dig.
Citera
2006-09-14, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Ska bege mig ut och göra stans gator osäkra.......vi ses igen......ta hand om dig.

Då ses vi kanske ska iväg på ett par ärenden själv take care
Citera
2006-09-14, 12:16
Medlem
Fortfarande inget svar om Jari Heiska**nen som nämndes som Milans fiende?
Är det fel Jari eller ligger det ingen substans i det ryktet då han blev omtalad tidigare i tråden?

Ngn som har info om vad som hände bröderna Öhrning (Fredrik och Micke)
De var från Farsta eller Skogås har jag för mig.
Micke var väl på Expressens 1a sida en dag (15-20 år sedan) som Sveriges största importör av kokain.

Han var tydligen gift med dottern till ngn Colombiansk knarkbaron....sanningshalten i det kan nog tas med en nypa salt.
Citera
2006-09-14, 13:27
Medlem
Citat:
Dags att du vänjer dig för det kommer du att stöta på mer och mer ju äldre du blir.....skulle man kolla alla dom tunga gossarnas papper från olika förhör skulle du få en chock och inse att 95% skulle kunna kallas golbögar så inget att lägga ner tid på för så kommer det alltid att vara........

hörrö du lilla gubben, en sak ska jag säga till dig, lär dig hålla din käft, bara för att dina idoler glappar så behöver inte du ta efter dem! det är nya generationer på väg, lär dem nåt vettigt istället!
det kommer självklart alltid finnas folk som snackar, men uppmuntra inte det beteendet

vettigt är att från o med nu lära alla här att man ska hålla käften och sköta sig själv! starta en tråd istället om vad som händer i ett förhör, vilken press dem utsätter en för, vilka trix dem har för att få en att snacka osv , om du har suttit isolerad berätta lite om den erfaranheten!
ska jag vara ärlig verkar du bara vara nån föredetting som har hittat ett ställe att få lite uppmärksamhet på!
+ om du tycker det är så kul berätta saker, berätta lite om dig själv istället tillobörja, med vad du heter o vad för grejjer du har gjort?
nä tänkte väl det
Citera
2006-09-14, 13:52
Medlem
inte backade

Citat:
I handen ute i Länna (Bauhaus) och Johan i ryggen (sitter idag i rullstol) efter en uppgörelse med några som INTE backade........

har för mig att jag hörde att detta hände ute i norrort och att en till kille va med en dörrvakt från collage vid namnet Pa***k Co**b**g som dessutom var bästa vän till Niclas, båda två sympatiserade i a f med the local fat mexicans fast den senare hoppade av för det blev lite för mycke hetta när Niklas spelade mer än vad han igentligen klarade av...Har för mig att båda sidor var beväpnade men det var precis som du sa att killarna dom mötte upp INTE backade....det gjorde ju däremot Niclas med bihang. Har även för mig att killarna dom möte upp var kurder el nått liknande och Niclas o grabbarna försökte robba dom på ett parti marspulver...
Citera
2006-09-14, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben Hur
Fortfarande inget svar om Jari Heiska**nen som nämndes som Milans fiende?
Är det fel Jari eller ligger det ingen substans i det ryktet då han blev omtalad tidigare i tråden?

Ngn som har info om vad som hände bröderna Öhrning (Fredrik och Micke)
De var från Farsta eller Skogås har jag för mig.
Micke var väl på Expressens 1a sida en dag (15-20 år sedan) som Sveriges största importör av kokain.

Han var tydligen gift med dottern till ngn Colombiansk knarkbaron....sanningshalten i det kan nog tas med en nypa salt.

Han var tillsammans med en colombianska , det stämmer, och det var via
hennes släktingar han kom i kontakt med folk som kunde fixa bitar.
Dom hann nog få in ett par kilo, jag tror dom tog båda bröderna samt deras
morsa, har för mig att dom skickade in bitarna med möbler mattor mm
Skogås var de ifrån, har aldrig hört något mera om dom, en fet volta
kanske räckte för dom
Citera
2006-09-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomis
har för mig att jag hörde att detta hände ute i norrort och att en till kille va med en dörrvakt från collage vid namnet Pa***k Co**b**g som dessutom var bästa vän till Niclas, båda två sympatiserade i a f med the local fat mexicans fast den senare hoppade av för det blev lite för mycke hetta när Niklas spelade mer än vad han igentligen klarade av...Har för mig att båda sidor var beväpnade men det var precis som du sa att killarna dom mötte upp INTE backade....det gjorde ju däremot Niclas med bihang. Har även för mig att killarna dom möte upp var kurder el nått liknande och Niclas o grabbarna försökte robba dom på ett parti marspulver...

Jag tror att det var så att snubbarna sköt bort pistolen från Niklas
hand, och sedan fick Moström ett skott i sidan,
jag tror dom sa att de var nån sjajper som låg i buskarna
och sköt, men dom visade i alla fall att dom inte var att leka med.
Några svenska snubbar som jag fattade det.
Moström var inte inblandad , utan Niklas ska tydligen bara ringt Johan
för att han behövde back-up när han skulle träffa några snubbar.
Citera
2006-09-14, 14:06
Bannlyst
Tackar....

[quote=Drillen][quote=Irffan][quote=Ove Rytter]
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit

Alex och jag tränade ihop på IF Lineéa för många år sen och Alex var en en Boxare med stort fighterhjärta det måste jag säga men inte alls duktig bara tuff med just ett stort hjärta med allt vad det innebär......Det var på den tiden Alex hade ett namn som galen och var och härjade med yxa på Collage för att hämta hem sin tjej osv......han har också varit med i Aktuellt Rapport och knullat två tjejer iklädd en blond peruk och tysk natzi mustausch (såg helt förjävligt ut) och beskrevs i artikeln som en hingst som kunde spruta hur mycket som helst....ha ha ha ha det var tider det.......hans mytomaniserade bror (glömmer alltid hans namn) men tror han kallades Valle han med precis som Vasil men inte säker säger varjegång jag stöter på han att han ska tävla för VM titeln i Kickboxning VARENDA JÄVLA GÅNG det slår aldrig fel men klart är att han vill vara som sin bror Alex men inte har bollar för det........idag är Alex slut ser han ibland med sina släktingar åka runt i gammla bilar vet inte vad dom har för sig men det är väl just bilförsäljning dom håller på med fast visst hans ena bror Janos gjorde ju sig en bra slant men sitter väl för tillfället tor jag för just den saken om han inte hunnit mucka såklart........Sen att Alex ska ha tagit luften ur både Milan och Vasil är lika bra som den historien om Rödluvan och vargen den som är så jävla dum och tror på det är inte ens värd att försöka tillrättavisa.........så med andra ord glöm Alex inget att veta något om idag han är slut som artist.......

Tack för infon, har sänt dig ett privat PM med en fråga eller två.
Citera
2006-09-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Jag tror att det var så att snubbarna sköt bort pistolen från Niklas
hand, och sedan fick Moström ett skott i sidan,
jag tror dom sa att de var nån sjajper som låg i buskarna
och sköt, men dom visade i alla fall att dom inte var att leka med.
Några svenska snubbar som jag fattade det.
Moström var inte inblandad , utan Niklas ska tydligen bara ringt Johan
för att han behövde back-up när han skulle träffa några snubbar.

Men jag e nästan hundra på att en viss P***ik Koll***g var med oxå, känner du till honom?Gammal dörrvakt som oxå trodde han var störst, bäst & vackrast. Han la ner allt när Niklas blev knäppt för att han var väl så skraj att han sket i brallan. tror han jobbar som glasmästare idag, tror att han även la ner dörren vid samma tidpunkt
Citera
2006-09-14, 16:05
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Zeus01_
Sedan vet jag att Nicke vart skjuten i axel inte långt före sin död. Någon som vet något om det.

Vart inte Nicke skjuten på Cafét på Sveavägen några år tidigare?
Citera
2006-09-14, 16:54
Medlem
LostSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpfimp2
hörrö du lilla gubben, en sak ska jag säga till dig, lär dig hålla din käft, bara för att dina idoler glappar så behöver inte du ta efter dem! det är nya generationer på väg, lär dem nåt vettigt istället!
det kommer självklart alltid finnas folk som snackar, men uppmuntra inte det beteendet

vettigt är att från o med nu lära alla här att man ska hålla käften och sköta sig själv! starta en tråd istället om vad som händer i ett förhör, vilken press dem utsätter en för, vilka trix dem har för att få en att snacka osv , om du har suttit isolerad berätta lite om den erfaranheten!
ska jag vara ärlig verkar du bara vara nån föredetting som har hittat ett ställe att få lite uppmärksamhet på!
+ om du tycker det är så kul berätta saker, berätta lite om dig själv istället tillobörja, med vad du heter o vad för grejjer du har gjort?
nä tänkte väl det

Kan inte annat är att hålla med dig till 100 %. En del historier är lite väl detaljrika i mitt tycke.
Citera
2006-09-14, 17:28
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpfimp2

Det jag reflekterar över är att det nämns namn på folk som kanske inte skulle bli så glada över att deras namn diskuterades i samband med olika händelser.

Hmm ang isolering så vet jag inget, men jag har suttit med fulla restriktioner på Kronoberg under en tid, och det var verkligen något som tärde på psyket.
Men men "umgås man med hundar så får man loppor", något jag tyvärr lärde mig väldigt sent i livet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in