I motsats till trden snyggast i Tv, sg jag Maria(?) i ntligen hemma, den mrkhyade med det krulliga hret rakt upp, som jag tycker r ful, men kan vara trevlig fr det.
Jag str mig som fan p den dr muppen som var programledare fr Topp-Kandidaterna, som nu r nyhetsupplsare. Han gjorde ju ngot liknande under programserien ocks. Str mig som fan p hans mega-panna och fula brillor.
Jag str mig som fan p den dr muppen som var programledare fr Topp-Kandidaterna, som nu r nyhetsupplsare. Han gjorde ju ngot liknande under programserien ocks. Str mig som fan p hans mega-panna och fula brillor.
tro han heter bexelius, hade ett prog som hette raggadish, fanimej det fulaste som setts i svensk tv nnsin, vill drnka honom i syra och se honom smlta bort.
D ska ni kolla p TV4 Skaraborgs nyhetssndningar. De har ett kvinnligt nyhetsankare som mste ha ngon form av hudsjukdom. Blir nstan lite illamende av att titta p skrllet. r inte sker p om hon r kvar lngre.
D ska ni kolla p TV4 Skaraborgs nyhetssndningar. De har ett kvinnligt nyhetsankare som mste ha ngon form av hudsjukdom. Blir nstan lite illamende av att titta p skrllet.
Det kan nog inte alla se, frsk att hitta lnkar, jag hittade ingen p min kandidat.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!