En ren njutning att läsa snap's inlägg i trådarna ovan. :respect:
Jag förstår dock varför du väljer att hoppas av M&D nu. Hoppas du kommer åter.
Instämmer med ovanstående talare.
Du är dessutom alltid läsvärd, inte bara när du är dräpande rolig som i inlägget om den ariska pizzerian där man kan heila fritt.
Instämmer med ovanstående talare.
Du är dessutom alltid läsvärd, inte bara när du är dräpande rolig som i inlägget om den ariska pizzerian där man kan heila fritt.
Jag har ett hekt nytt restaurangkoncept på gång: Pontos in the bunker! helsvensk mat för äkta bärsärkar. Severat och tillagat av äktvita icke solbrända info14medarbetare. Alla ingredienser granterat obesudlade av invällare.
Kan inte du ta din bajskastning och ovidkommande antirasistiska bladder som bara förstör nån annanstans? Det va så härligt trevlig stämning här i M&D innan du halkade in, och ignorera dig kan man inte heller då du är moderator, aja.
"Jag har tagit strid med rasisterna" hah! skrattretande.
Kan inte du ta din bajskastning och ovidkommande antirasistiska bladder som bara förstör nån annanstans? Det va så härligt trevlig stämning här i M&D innan du halkade in, och ignorera dig kan man inte heller då du är moderator, aja.
"Jag har tagit strid med rasisterna" hah! skrattretande.
Det kan inte vara så att det är det ovikommande rasistiska bladdret som förstör??? Slänger man ur sig saker som helt saknar grund och reson får man fan skylla sig själv!
Jag förstår vad snappis menar, det är rent hoppöst att vara mod och diskutera ibland, eftersom man ständigt är öppen för anklagelser av alla de slag. Samtidigt så blir det ju inte bättre att man gör ett sådant drama av det hela VARJE gång man hoppar av.
Jag förstår inget alls, hur kan ämne som handlar om mat bli föremål för rasistiska uttryck?
Om det blir det måste det vara ett tecken på att de med rasistiska åsikter inte längre känner att de har något att tillföra de forum där dessa åsikter ska luftas, troligen på grund av inbördes beundran.
Av alla ämnen som går att föra en rasistisk diskussion i måste den svåraste vara den om mat och dryck.
En eloge till den som får en normalt tänkande människa tillatt förstå hur mat/ smak och ras hänger ihop på ett sakligt och faktiskt sätt.
Om någon kan få ihop detta resonemang har jag en viss förståelse för att trådskaparen tröttnat.
Visst kan man av principskäl vägra äta utländsk mat, men då handlar det inte längre om smak utan ren inskränkthet.
Jag har tagit strid med rasisterna och jag vill kunna fortsätta med det utan att anklagas för fusk så jag har bett admin ta bort mig.
Vi hade en diskussion angående mat lagade av invandrare men kom för fan inte och kalla mig för rasist för då är du verkligen ute och hojjar. Att du i det avseendet hoppar av som mod för att fortsätta på inslagen väg gör inte dina inlägg mer accepta om man inte kan föra en diskussion utan att ropa rasist, arier eller patriot så fort någon kommer med ett påpekande, rätt eller fel kring invandrares matlagningsambitioner
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!