Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-07-01, 01:23
Medlem
snapcases avatar
Jag har fått kritik, både öppet och via pm att jag agerat som jag gjort här på mat&dryck så jag har valt att tacka för mig som mod för att vara fri att skriva vad jag vill här.
Citera
2006-07-01, 01:27
Medlem
ellroys avatar
Hmm... Vad har du skrivit här som har varit kontroversiellt?!?
Citera
2006-07-01, 01:29
Medlem
evolutes avatar
Jag visste inte att Mat & Dryck kunde vara så kontroversiellt. Blir folk upprörda av ostrekommendationer eller?
Citera
2006-07-01, 01:30
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellroy
Hmm... Vad har du skrivit här som har varit kontroversiellt?!?
Jag har tagit strid med rasisterna och jag vill kunna fortsätta med det utan att anklagas för fusk så jag har bett admin ta bort mig.
Citera
2006-07-01, 01:32
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Rasister...Mat o Dryck?
Citera
2006-07-01, 01:33
Medlem
ellroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jag har tagit strid med rasisterna och jag vill kunna fortsätta med det utan att anklagas för fusk så jag har bett admin ta bort mig.
Rasister här i Mat & Dryck?
Kan det vara möjligt.
Citera
2006-07-01, 01:36
Medlem
DVXs avatar
Citat:
Vad feg du är som lägger dig när du möter dina övermän.... Har väl dock aldrig varit mycket stake i er.
Citera
2006-07-01, 01:40
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DVX
Vad feg du är som lägger dig när du möter dina övermän.... Har väl dock aldrig varit mycket stake i er.
Är du dum eller? Jag hoppar av för att kunna hantera idioter som dig helt fritt.
Citera
2006-07-01, 01:41
Medlem
DVXs avatar
Citat:
Är du dum eller? Jag hoppar av för att kunna hantera idioter som dig helt fritt.
Var det inte rena rasister du var rädd för ?
Citera
2006-07-01, 01:43
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DVX
Var det inte rena rasister du var rädd för ?
Jag är inte rädd för nån men det är svårt att säga vad man vill om man hela tiden kan bli attackerad för att man är mod.
Citera
2006-07-01, 01:47
Medlem
Resistances avatar
Men diskussioner om rasism hör väl inte hemma i Mat & Dryck så det borde väl inte vara några problem?
Citera
2006-07-01, 01:50
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Jag är inte rädd för nån men det är svårt att säga vad man vill om man hela tiden kan bli attackerad för att man är mod.
Du konkurrerar imho om titeln bäste mod. Kan du inte exemplifiera vad som stört dig till den grad att du agerar så extremt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in