2022-08-12, 01:25
Medlem
Tjena.

Jag gjorde en jäkla tabbe nyss.
Hade köpt en gubbe cola och en ket.
Kortfattat så var jag inte uppmärksam efter att jag smulat colan och skulle skyffla tillbaka det i påsen. Jag skyffla i det i samma påsen som ketat.
Så min fundering är nu om hur pass försiktig jag ska vara nu när det är drygt 50/50 i påsen, ca 1,5g tillsammans. Jag ska nämligen festa och hade tänkt supa också.

Tacksam för svar

Mvh
Citera
2022-08-12, 01:38
Medlem
Enligt det jag läst så har kola kort verkan, så från början kommer du vara rätt klar, sedan lär ketat ta över och om du drar i dig för mycket så kommer det bli sederande(håla alltså), speciellt i kombination med alkohol. Men det är väl inte så lätt att håla med vanligt keramin, har knappt erfarenhet utav det. Däremot dess analoger men de är ju bra mycket mer potenta enligt det jag läst och erfarit.

Ta det lugnt!
Citera
2022-08-12, 01:46
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Enligt det jag läst så har kola kort verkan, så från början kommer du vara rätt klar, sedan lär ketat ta över och om du drar i dig för mycket så kommer det bli sederande(håla alltså), speciellt i kombination med alkohol. Men det är väl inte så lätt att håla med vanligt keramin, har knappt erfarenhet utav det. Däremot dess analoger men de är ju bra mycket mer potenta enligt det jag läst och erfarit.

Ta det lugnt!
Ketamin har också väldigt kort verkningstid, frågan är vilken av substanserna som har kortast.
Citera
2022-08-12, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Ketamin har också väldigt kort verkningstid, frågan är vilken av substanserna som har kortast.

Aha oki, har som sagt knappt erfarenhet utav dessa två droger (dock likvärdiga och analoger) men antar att det är kokain enligt det jag läst.
Citera
2022-08-12, 02:22
Medlem
Jag tycker själv att kolan gör att man inte spårar på ketat. Jag får som ni säger ta små linor o känna efter... helvete asså. Hur lyckas jag...
Påminner mig om när jag pratade i telefon och brast ut, "Var är min telefon?!"
Jag är intelligent men samtidigt så jävla dum.
Tack för mig.
Citera
2022-08-12, 09:00
Avslutad
Beror oftast på kvalitet på kolan, är det dålig kvalite kommer ketan ta över och kolan går ur fortare. Är det bra kola är 50/50 en magisk blandning.
Testa någon näbb så vet du..
Citera
2022-08-12, 09:38
Medlem
mongomanishs avatar
Rubrik ändrad "Calvin Klein ---> "Råkade blanda ned kokain i påse med ketamin" /MOD
Citera
2022-08-12, 12:36
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Aha oki, har som sagt knappt erfarenhet utav dessa två droger (dock likvärdiga och analoger) men antar att det är kokain enligt det jag läst.

Kokain varar helt klart kortast. MEN! Är det tjyst kokain håller effekten av det i längre om man blandar in ketamin i leken sägs det. Aldrig testat en så kallad Calvin Klein, men någon kan kanske bekräfta hur det ligger till.
Citera
2022-08-12, 12:37
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Beror oftast på kvalitet på kolan, är det dålig kvalite kommer ketan ta över och kolan går ur fortare. Är det bra kola är 50/50 en magisk blandning.
Testa någon näbb så vet du..

Du kanske vet. Om det är bra kokain känns det som effekten av det håller i sig längre om man tar kattvalium till?
Citera
2022-08-12, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Du kanske vet. Om det är bra kokain känns det som effekten av det håller i sig längre om man tar kattvalium till?
Ja jag har märkt markant skillnad på rusets längd av olika koks.
Citera
2022-08-12, 12:48
Medlem
Psykonaut-s avatar
Keta verkar på en mindre mängd, så kokainet bör endast svagt ge ett inflytande, som kanske är positiv?
Testa och återrapportera.
Citera
2022-08-12, 13:23
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Ja jag har märkt markant skillnad på rusets längd av olika koks.

Tänkte inte så mycket på olika koks, jag uttryckte mig lite fel, utan hört att ketaminet förlänger kokainruset, att kokain och ketamin där har en synergistiskt effekt tillsammans. När du blandat, har du intagit substanserna samtidigt eller typ tagit kokainet som en knorr mer på slutet av ketaminet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in