2022-08-12, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Tänkte inte så mycket på olika koks, jag uttryckte mig lite fel, utan hört att ketaminet förlänger kokainruset, att kokain och ketamin där har en synergistiskt effekt tillsammans. När du blandat, har du intagit substanserna samtidigt eller typ tagit kokainet som en knorr mer på slutet av ketaminet?
Jaha du menar så!
Jag har lagt upp 2 linor bredvid varandra och sedan intagit dom samtidigt.
Min erfarenhet är att man kommer närmare hålet utan att bli väck, om du förstår. Man håller sig alltså vaken fast man är tvär väck.
Citera
2022-08-12, 13:29
Medlem
Jahbrahs avatar
Men det är ju vad man kallar en Calvin Klein, en mycket perfekt jävla mix. Vad är så läskigt?
Citera
2022-08-12, 13:40
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Tänkte inte så mycket på olika koks, jag uttryckte mig lite fel, utan hört att ketaminet förlänger kokainruset, att kokain och ketamin där har en synergistiskt effekt tillsammans. När du blandat, har du intagit substanserna samtidigt eller typ tagit kokainet som en knorr mer på slutet av ketaminet?

Felpost.
Citera
2022-08-12, 13:41
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Jaha du menar så!
Jag har lagt upp 2 linor bredvid varandra och sedan intagit dom samtidigt.
Min erfarenhet är att man kommer närmare hålet utan att bli väck, om du förstår. Man håller sig alltså vaken fast man är tvär väck.

TS misstag var nog alltså menat att hända!
Citera
2022-08-13, 18:59
Avslutad
Blanda inte keta med alkohol. Det är farligt.

Som många nämnt ovan mig, men värt att nämnas igen. Hellre för lite en för mycket. Spara det till ett annat tillfälle.
Citera
2022-08-13, 21:40
Medlem
Haaunteds avatar
Mal ner skiten och file it under ”oops” 😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto