Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Jag slog in koden på det viset du sade och såg menyn.
Du måste förstå att det är en vanlig dödlig du pratar med nu och inget datasnille som du!!
Jag ska kolla upp detta, återkommer i morgon igen. Hoppas på fler tips av folk här. Tack

Jadå, det är därför det är bra att du sa till så kan jag göra det på ett annat vis.
Svaret finns där, det är bara att man skall veta exakt vad man skall leta efter. I ditt fall är det ju att skärmen låses upp vid en tidpunkt. Skärmen går från läget OFF till ON. Därför får man då leta efter vart skärmen satts på och på den linjen det det står "SCREEN_ON" så kommer du veta
exakt vad som orskade att skärmen gick ON. Där är orsaken till upplåsningen av skärmen i fickan.
Det kan stå te.x: smartfaceunlock, det betyder att den läst av ansiktet, blev det godkänt då sätts skärmen på. Nästa rad blir då den som innehåller: "SCREEN_ON" texten.
Det kan stå: fingerprintsensor, det betyder att du var när finger avtrycket.
Och en miljon andra orsaker kan det bero på, i ditt fall är det ju annat än dom två ovan i alla fall.
Loggarna är alltid på engelska därför skriver jag inte AV / PÅ. Lättast är om du har en dator, då kan du stoppa in telefonen med usb, öppna telefonens mapp, kopiera över logcat filen till datorn, öppna den med en text editor te.x anteckningar eller vad du använder, tryck på ctrl+f och sök: 2022-08-11 11:11 om det var då det skedde, men antagligen är det svårt att veta tidpunkt exaktt om det skedde i fickan så då kan man söka te.x SCREEN_ON så kommer du hitta varje gång skärmen satts på. Men först får du göra det som jag skrev ovan för att filen skall skapas menyn.
Behöver du hjälp, så kan du kopiera texten som finns i loggen vid tidpunkten det gällde, gå till
https://pastebin.com och klistra in och tryck på "paste", och sedan skickar länken så kan jag se om du inte förstår vad som var orsaken.
Förstår du inte nu, då har jag gjort mitt bästa i alla fall då får någon annan försöka hitta problemet på ett annat vis, oavsett vad, lycka till!