2022-08-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Provar i detta forum istället eftersom tråden tydligen inte passade i Relationer och samlevnad.
Ja, som topic lyder, bli ni också upprörda när ni ser en svensk, blond söt tjej tillsammans med en n****? Jag tycker det är väldigt upprörande. Blir förbannad rent ut sagt.

Upprörd blir jag inte men lite förvånad att tjejer inte fattat att afrikaner har en helt annan kvinnosyn än vad svenska män har. De är väldigt ägande och lättkränkta och tänker på sin manliga stolthet. Därför blir det ofta problem eller t.o.m farligt om den svenska tjejen vill göra slut. Och sköta hemmet och barn är kvinnans ansvar i afrika männen förväntas inte göra det. Sen är de inte lika fästa vid sina barn utan tänker mer jaja jag kan skaffa fler barn med en annan kvinna om det skulle gå snett.
2022-08-11, 19:54
Medlem
Skidlifts avatar
Nej, men jag blir irriterad när jag ser samma dam med ny n***** varje gång. Verkar finnas damer som är övertygad om att det är endast n***** som gäller
2022-08-11, 19:58
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Provar i detta forum istället eftersom tråden tydligen inte passade i Relationer och samlevnad.
Ja, som topic lyder, bli ni också upprörda när ni ser en svensk, blond söt tjej tillsammans med en n****? Jag tycker det är väldigt upprörande. Blir förbannad rent ut sagt.

Skriv "neger" för helvete. Inget fel med det. Blir inte upprörd över skiten men det är tragiskt för tjejen. Jag är dock säker på att henne föräldrar inte är så glada i alla fall. Hon kastar bort sina gener.
2022-08-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Nej, men jag blir irriterad när jag ser samma dam med ny n***** varje gång. Verkar finnas damer som är övertygad om att det är endast n***** som gäller

Är du säker på att det är en ny varje gång? Han kanske bara låntat sin polares skjorta? Jag har iaf svårt att se skillnad på många afrikaners ansikten.
2022-08-11, 20:00
Medlem
Ghastens avatar
Inte upprörd mer usch äckligt.
2022-08-11, 20:05
Medlem
Sladdarens avatar
Skulle inte intressera mig för hon... Även om hon som jag inte känner skulle tilltala mig med en allmän fråga att "vet du var närmaste väg är att gå till tågstationen" med negern i bakgrunden. Skulle jag låssas som det regnar fast hon är 1 cm ifrån mig, jag skulle inte besvara hon utan va knäpptyst

Hur hade ni gjort i samma sits ?
2022-08-11, 20:07
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:

Nej, naturligtvis inte. Sköt dig själv och skit i andras privatliv.

Gammal hederlig svensk tumregel.
2022-08-11, 20:09
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har börjat tänka "Kunde hon inte få en vit kille?".
2022-08-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Alla är lika mycket värda minus rasister som inte håller med.

Ok, detta gäller då även utlänningar som hyser agg mot svenskar och/eller hbtq-folk?
2022-08-11, 20:15
Medlem
kinky_Ms avatar
Tänker bara att hon är en påse sopor. Blattehoror brukar sluta på botten och det gör mig nöjd. Skadeglädje.
2022-08-11, 20:17
Medlem
Jag tycker det är förfärligt pinsamt och tragiskt att svenska kvinnor ska behöva ta en neger som pojkvän, att hon inte kan få en svensk man som kan älska och ta hand om henne.

Problemet är ju att svenska män blivit så feminina och tama att de låter miljontals negrer/abdools komma in i landet för att de inte ens orkar sätta på sina egna kvinnor längre! De måste importera in sandloppor och slavar som gör det åt dem.

Helt jävla sjukt hur det här landet har blivit.
2022-08-11, 20:23
Medlem
Ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in