2022-08-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Provar i detta forum istället eftersom tråden tydligen inte passade i Relationer och samlevnad.
Ja, som topic lyder, bli ni också upprörda när ni ser en svensk, blond söt tjej tillsammans med en n****? Jag tycker det är väldigt upprörande. Blir förbannad rent ut sagt.

Nej varför blir du förbannad över det?
2022-08-11, 19:23
Medlem
Imnshos avatar
Ja
2022-08-11, 19:24
Medlem
PerniWhas avatar
Nej.
2022-08-11, 19:30
Medlem
Förr i tiden, men nuförtiden bryr jag mig inte.
2022-08-11, 19:31
Medlem
Sverige är ändå förlorat. Bara betrakta spektaklet
2022-08-11, 19:39
Medlem
Citat:
Provar i detta forum istället eftersom tråden tydligen inte passade i Relationer och samlevnad.
Ja, som topic lyder, bli ni också upprörda när ni ser en svensk, blond söt tjej tillsammans med en n****? Jag tycker det är väldigt upprörande. Blir förbannad rent ut sagt.
Nej, däremot blir jag sur om en rasist har en tjej. Rasister ska vara incels och sitta på Flashback och gnälla. Inget annat. Tack.
2022-08-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Erehan
Nej, Däremot fundersam när man ser N***** som är tillsammans med tjocka fula svenska/vita tjejer.. Speciellt när N***** ser bra ut och man vet kan få betydligt snyggare brud

Lugn killen har bara använt en tjock ful tjej för att kunna komma hit. Och tjejen får betala det mesta. Första chans han får att ha en side-chick/ älskarinna då kommer han ta den. Sen när han har permanent UT och inkomst då dumpas den tjocka fula bruden när han hittar nåt bättre.
2022-08-11, 19:42
Medlem
Bassplays avatar
Kolla lite mer noga på tjejerna.

Dom ser oftast finare ut för att dom står brevid en ful neger.

Det är lite som när fyra fula tjejer och en medelmåttig sitter i grupp, då ser hon riktigt bra ut fast hon egentligen är en femma.

Samt att man vill ändå inte ha dessa tjejer som agerat madrass åt dessa vildar.
2022-08-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nej, däremot blir jag sur om en rasist har en tjej. Rasister ska vara incels och sitta på Flashback och gnälla. Inget annat. Tack.

Pga allas lika värde va?
2022-08-11, 19:49
Medlem
Citat:

Jag har bättre saker att tänka på och intressantare saker att titta på.
2022-08-11, 19:51
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:

Du förstår väl själv att din irritation helt grundar sig på din oförmåga att hitta en egen tjej? Du projicerar din skam och förtvivlan mot mörka män som får de du vill ha.

Du är en incel helt enkelt och med tanke på senaste tidens dåd tycker jag ni är ett reellt problem och skrämmande.
2022-08-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
Pga allas lika värde va?
Alla är lika mycket värda minus rasister som inte håller med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in