• 1
  • 2
2022-08-11, 16:16
Medlem
Det här har hänt i kort tidsrum:

1. Person A bredvid mig står stilla och ser helt borta ut i minst 5 sekunder efter det blivit grön gubbe i övergångsstället.
2. Person B kommer över för besök och vet inte varför hen kom, jag blir tvungen att påminna personen.
3. Person C bredvid mig står stilla och ser helt borta ut i minst 5 sekunder efter att hissen landat.

Frågor:

1. Vad betyder detta?
2. Vad postulerar detta?
3. Varför blir folk förvirrade i min närvaro?
4. Varför händer allt det här i ett kort tidsrum? Mindre än två veckor.
5. Varför lades detta inlägg upp precis vid 16:16 utan att det var min intention?
Senast redigerad av realnigga 2022-08-11 kl. 16:18.
Citera
2022-08-11, 16:26
Medlem
Det behöver inte betyda någonting och kan lika gärna vara tillfälligheter. Jag är iofs icke-troende när det gäller sånt här. Jag har dock sett paranormala fenomen som troende har beskrivit när jag umgåtts med dem, så det är lite svårt för mig att säga vad som är riktigt.

Är man totalt icke-troende och ointresserad av spöken och någon säger "Jo de finns, tittar här" och visar vad som onekligen är ett klart och tydligt spöke så börjar till och med en ateisthjärna fundera över varför och hur det är möjligt.
Citera
2022-08-11, 16:29
Medlem
Röker person A, B och C mycket brajj?
Citera
2022-08-11, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Det behöver inte betyda någonting och kan lika gärna vara tillfälligheter. Jag är iofs icke-troende när det gäller sånt här. Jag har dock sett paranormala fenomen som troende har beskrivit när jag umgåtts med dem, så det är lite svårt för mig att säga vad som är riktigt.

Tror man inte på spöken och någon säger "Jo, tittar här" och visar vad som onekligen är ett klart och tydligt spöke så börjar till och med en ateisthjärna fundera över varför och hur det är möjligt.
Här presupposerar vi att ingen tillfällighet är bara en tillfällighet.
Citera
2022-08-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Röker person A, B och C mycket brajj?
Nej.
Citera
2022-08-11, 16:31
Medlem
Värmeslag?
Blir lite trögtänkt då
Citera
2022-08-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Värmeslag?
Blir lite trögtänkt då
Det här är forumsdelen för folk som är väl medvetna om verkligheten av det övernaturliga.
Citera
2022-08-11, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Här presupposerar vi att ingen tillfällighet är bara en tillfällighet.
Nja, även folk som tror på paranormala fenomen upplever genuina tillfälligheter.
Citera
2022-08-11, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Nja, även folk som tror på paranormala fenomen upplever genuina tillfälligheter.
Dessa är folk som du själv säger, endast tror på det paranormala.

Folk som vet, dvs har upplevt onekbara övernaturliga fenomen, att det paranormala är verkligt vet att alla tillfälligheter har övernaturliga samband
Citera
2022-08-11, 17:23
Medlem
Citat:
Det här är forumsdelen för folk som är väl medvetna om verkligheten av det övernaturliga.
Är det? Då har jag missuppfattat. Jag trodde det var ett forum för dem som är intresserad av dessa fenomen. Inte nödvändigtvis tror på dom som sanna.
Citera
2022-08-11, 17:39
Medlem
Kan det vara så att du må ha en ovanligt stark aura?
Citera
2022-08-11, 17:44
Medlem
Citat:

Hahah vad skulle vara övernaturligt menar du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in