2022-08-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Som sagt din stake och moral stannar här kompis du är återigen synad så modiga är ni och det värsta är att alla är exakt som dig som är så uppkäftiga här vågar inte ses och säga det i mitt face profeten frid vare med han är död men hans soldater är fortfarande starkare än er alla på denna planet Alhamdulillah

Genom ditt sätt att uttrycka dig bekräftar du bara att det är omöjligt att skapa ett civiliserat samhälle med muslimer i. Hade du varit ödmjuk och respektfull hade du istället bevisat att vi andra har fel.
Citera
2022-08-11, 17:07
Medlem
knarkhitlers avatar
Trasig crackneger bär sig åt som negers gör. Men är det verkligen att klassa som nyhet ?
Citera
2022-08-12, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Alltså helt ärligt! Oavsett vilken sida man står på är inte Paludan en äcklig liten fjant?

Han är en stor äcklig rasistfjant.
Som jag läste i en kommentar på en video från Riks och kan bara hålla med - att saker hade spårat ännu värre om det va en Muslim som stod där och brände mein kampf och skrek om SD och deras onödiga syreförbrukande wt-anhängare.
Citera
2022-08-13, 16:13
Medlem
Det står mer än klart enligt Polismyndighetens praxis att personer från gynnade territorier inte åtalas för olaga hot. Mordhot under fullständigt namn och bild har förekommit tusentals gånger utan att beivras. Jämför detta med behandlingen av svenskar som uttrycker sig negativt, men ej hotfullt, i största allmänhet.
Citera
2022-08-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Han är en stor äcklig rasistfjant.
Som jag läste i en kommentar på en video från Riks och kan bara hålla med - att saker hade spårat ännu värre om det va en Muslim som stod där och brände mein kampf och skrek om SD och deras onödiga syreförbrukande wt-anhängare.
Nej, det hade det inte. Några få svenskar hade kanske knutit sin hand i fickan, värre än så hade det inte blivit.
Citera
2022-08-13, 21:30
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Hon säger precis så som TS och Samnytt skriver. Jag hör det tydligt.
Jag var på plats, isåfall sade hon det två gånger. Eller så har samnytt redigerat videon som vanligt.
Citera
2022-08-13, 21:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Jag var på plats, isåfall sade hon det två gånger. Eller så har samnytt redigerat videon som vanligt.

Ahh jo. Säkert. Samnytt har säkert hyrt in en skådespelerska för att säga något helt annat än vad tjejen sa. Hennes okända tvillingsyster kanske då de har exakt samma röst?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in