2022-09-27, 02:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wabbajacker
Om du menar att ta på ett barn på ett sexuellt sätt då bör förövaren bli långsamt styckmördad. Är det det du menar eller att man håller tag i en dampig unge hårdhänt? För det är ju något helt annat.
Nej det BÖRS den inte. Tro det eller ej men om din son eller dotter blir hårdknullad på matbordet hemma hos dig med sked piska så gås livet vidare för förövaren. Det bördes inte från intet att massa hemliga knivar styckade osv. Man kan helt lugnt och ärligt påstå att TVn är fri efter ett riktigt skönt knull på din sons skink hål. Lägga fötterna på soffbordet kanske är en utmaning däremot. Den perfekta kalibrering som behövs för att det ska vara ett soffbord. Inte lätt ändå.
Så är det. Välkommen till verkligheten och dina ord som ekar i domstolen ifall du ens har den turen.
Man läser ju det varje dag... Har du inte fattat?
Det kan vara Guds barn ena sekunden och sedan hör man hur en kuk smaskar nånstans i ungen mer än dina dorittos du precis öppnade i köket.
Så. Tänk på att alla är bögar.
Citera
2022-09-27, 07:40
Medlem
llundberg57s avatar
Jag håller med TS, alla idiotiska föräldrar tror att deras ungdjävlar är perfekta och jättesöta.
Jag skiter väl i dom, bryr mig inte om andras slynglar gör illa sig. Rätt åt dom förresten, de är säkert skrikande odjur.
Citera
2022-09-28, 21:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Så om man cyklar över en snigel så behöver man inte må dåligt?

Fattar du själv hur ointressant du är att diskutera med?
Citera
2022-09-28, 22:18
Bannlyst
Citat:
Jag har sett alla videos på dumpen och den där snubben och tjejen är helt rabiata och i deras kommentarsfält så är folk helt sjuka, dom skriver att man förskänar att dö om man så mycket som tar på ett barn. Jag undrar vad det är som gör barn så "off limmits"? Man blir ju nästan sugen på att göra illa ett barn ordentligt så man får igen käften på folk.

Vad gäller föräldrar är de upprörda för att de vet att de gjorde fel när de satte barn till världen. De projicerar det på andra som att "barn är heliga och fan ta dig om du kröker ett hår på ett barns huvud".
Citera
2022-09-29, 20:34
Medlem
Citat:
Jag har sett alla videos på dumpen och den där snubben och tjejen är helt rabiata och i deras kommentarsfält så är folk helt sjuka, dom skriver att man förskänar att dö om man så mycket som tar på ett barn. Jag undrar vad det är som gör barn så "off limmits"? Man blir ju nästan sugen på att göra illa ett barn ordentligt så man får igen käften på folk.

Det råkar vara så i det nuvarande västerländska samhället. Det har inte alltid varit så och kommer antagligen inte vara så i framtiden.

Finns ett liknande fenomen med söta djur speciellt i Svergie att många svenska idioter värderar djur som hundar och katter lika med människor eller till och med över människor.
Senast redigerad av larsjohansson 2022-09-29 kl. 20:39.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in