2022-08-08, 20:07
Medlem
aYaLLas avatar
Jag har sett alla videos på dumpen och den där snubben och tjejen är helt rabiata och i deras kommentarsfält så är folk helt sjuka, dom skriver att man förskänar att dö om man så mycket som tar på ett barn. Jag undrar vad det är som gör barn så "off limmits"? Man blir ju nästan sugen på att göra illa ett barn ordentligt så man får igen käften på folk.
Citera
2022-08-08, 20:10
Medlem
LeCastles avatar
Du lider av en klassisk empatistörning.
Håll dig utanför bara. Det är där du hör hemma.
Citera
2022-08-08, 20:30
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Därför att barn saknar de fysiska och psykiska möjligheterna att försvara sig som vuxna har.
Citera
2022-08-08, 20:45
Medlem
Hobbybondes avatar

Relationer och samlevnad -> Barn och familj
/Mod.
Citera
2022-08-08, 20:50
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Därför att barn saknar de fysiska och psykiska möjligheterna att försvara sig som vuxna har.
Med samma logik så borde man inte få ge sig på katter och mindre djur heller.
Citera
2022-08-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
dom skriver att man förskänar att dö om man så mycket som tar på ett barn.

Om du menar att ta på ett barn på ett sexuellt sätt då bör förövaren bli långsamt styckmördad. Är det det du menar eller att man håller tag i en dampig unge hårdhänt? För det är ju något helt annat.
Citera
2022-08-08, 20:52
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbajacker
Om du menar att ta på ett barn på ett sexuellt sätt då bör förövaren bli långsamt styckmördad. Är det det du menar eller att man håller tag i en dampig unge hårdhänt? För det är ju något helt annat.
Pillar han på kuken eller stoppar in ett finger i munnen på den.
Citera
2022-08-08, 20:58
Medlem
Citat:
Pillar han på kuken eller stoppar in ett finger i munnen på den.

Det anser jag vara fullgoda skäl till att avrätta personen. Det är en mycket sjuk människa vars existensiella upphörande skulle vara gynsamt för rasen och mänskligheten i stort.
Citera
2022-08-08, 21:02
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:

Precis, det får man inte heller. Vi har djurskyddslagar mot sånt.
Citera
2022-08-08, 21:09
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:

Man får inte ge sig på katter heller, vad gäller insekter så har de inte fömågan att lida på samma sätt som människor och djur. och djur lider mindre än människor då de inte är lika inteliigenta.
Citera
2022-08-08, 21:10
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Jag har sett alla videos på dumpen och den där snubben och tjejen är helt rabiata och i deras kommentarsfält så är folk helt sjuka, dom skriver att man förskänar att dö om man så mycket som tar på ett barn. Jag undrar vad det är som gör barn så "off limmits"? Man blir ju nästan sugen på att göra illa ett barn ordentligt så man får igen käften på folk.

Förstår du inte det själv är du ju helt tappad. De är försvarslösa och oskyldiga och sånna typer som dig borde hållas borta ifrån dem
Citera
2022-08-08, 21:10
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Man får inte ge sig på katter heller, vad gäller insekter så har de inte fömågan att lida på samma sätt som människor och djur. och djur lider mindre än människor då de inte är lika inteliigenta.
Så om man cyklar över en snigel så behöver man inte må dåligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in