Citat:
Ursprungligen postat av
SvenHelsing
För övrigt var det nog tryckfrihetsförordningen du menade, men det är ju uppenbart att du inte har koll.
det är samma sak, att du inte genast förstod det tyder på en nedsatt kognitiv/empatisk funktion hos dig. Jag gissar att du ev kan lida av odiagnostiserad Asperger eller nått..
Citat:
Ursprungligen postat av
SvenHelsing
Du citerade inte den lagtext som förbjuder detta. Du sa ju att " vem som helt kan slå upp svensk lag och se svart på vitt att det är olagligt" så jag tycker det är lite upp till bevis nu. Citera den lag som förbjuder detta.
Samma sak här, ditt fokus..Du tycks fastna lite på på egentligen helt orelaterade detaljer, något som de allre flesta kan och brukar kunna se förbi och ursäkta som ett uppenbart misstag, för att kunna fortsätta ha en fortsatt saklig dialog.
Nja, inte du? det känns lite som att du kan ha Asperger faktiskt, så ett tips till dig som uppenbarligen har asperger och är aktiv i forum-disskution.. en 'saftey-check' du kan ha för dig själv i dina fortsatta dialoger är att..
När du börjar attackera personen istället för deras argument, ja då har du egentligen förlorat hela disskutionen - speciellt om det är emot mig du gör det mot.