• 2
  • 3
2022-08-08, 20:27
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Välkommen i klubben. Är själv konstant ledsen numera o tappat livslusten totalt. Samt att jag vantrivs på mitt jobb 24/7. O söka nytt jobb pallar jag inte alls.
Tråkigt att höra, har du familj, fru? Själv försöker jag starta eget men går inte alls bra..
Men de är som det är, folk har det mycket sämre/bättre än oss men allt blir bra i slutet, Om det inte är bra så är det inte slutet
Tunga droger vill jag inte börja med för då kommer det aldrig vara bra i slutet, jag drar gränsen vid gräs och svampar..
Citera
2022-08-08, 20:36
Medlem
NeonCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Jag bor långt ifrån mina föräldrar i en ensam lägenhet och vill nästan bara avsluta det. På dagarna kan jag roa mig till annat som gör mig iaf lite glad.
Nu när solen börjar gå ned, blir helt tyst och sitter ensam framför min datorn. Jag har inga vänner som vill hitta på saker med mig, flickvän har varit otrogen.
Nu om kvällarna sitter jag bara och tänker tillbaka hur det var förut, ingen stress, ingen rädsla mm..
Jag försöker starta eget företag men detta har skitit sig.
Tjänar knappt inga pengar och har knappt ens råd att köpa mat till mig själv.

Hur ska jag ta tag i mitt liv? Är det fler som känner såhär på FB?
Vill gärna ha tips för själv tror jag att man snart hamnar i en riktig depression..
mvh..

Sysselsätt dig med något. Hjälper inte att gnälla att diitt liv är meningslöst när du är ung. Börja träna, gå ut på promenader och börja sök jobb. Hjälper inte att sitta framför en dator och gnälla att man inte har ett jobb, börja ta eget iniativ. As simple as that.
Citera
2022-08-08, 20:41
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Sysselsätt dig med något. Hjälper inte att gnälla att diitt liv är meningslöst när du är ung. Börja träna, gå ut på promenader och börja sök jobb. Hjälper inte att sitta framför en dator och gnälla att man inte har ett jobb, börja ta eget iniativ. As simple as that.

Dock gnäller jag inte på att jag inte har jobb, Jag försöker starta eget, missade du det?
Det går väldigt dåligt men vill inte ge upp hoppet just än, Men visst jobb söker jag också för tillfället.
Citera
2022-08-08, 20:42
Medlem
NeonCrosss avatar
Citat:
Dock gnäller jag inte på att jag inte har jobb, Jag försöker starta eget, missade du det?
Det går väldigt dåligt men vill inte ge upp hoppet just än, Men visst jobb söker jag också för tillfället.

Du vill starta eget när du inte har en unik idé alls?

Är du medveten om att det kostar mycket pengar att skapa ett nytt företag?
Senast redigerad av NeonCross 2022-08-08 kl. 20:44.
Citera
2022-08-08, 20:45
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Du vill starta eget när du inte har en unik idé alls?
Okej, jag vet inte vad du menar? Bara för det går dåligt kan man fortfarande ha en unik idé?

Alla mina pengar går till detta, därför jag knappt råd att äta
Citera
2022-08-08, 20:46
Medlem
Citat:
Tråkigt att höra, har du familj, fru? Själv försöker jag starta eget men går inte alls bra..
Men de är som det är, folk har det mycket sämre/bättre än oss men allt blir bra i slutet, Om det inte är bra så är det inte slutet
Tunga droger vill jag inte börja med för då kommer det aldrig vara bra i slutet, jag drar gränsen vid gräs och svampar..

Singel och klart de finns andra som har det värre. Men det är ändå tungt o vakna samt försöka sova då allt är nattsvart o man ser ingen mening med livet. Svårt att förklara nu men jag har mkt fasad utåt där jag inte visar hur dåligt jag mår.
Citera
2022-08-08, 20:51
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Singel och klart de finns andra som har det värre. Men det är ändå tungt o vakna samt försöka sova då allt är nattsvart o man ser ingen mening med livet. Svårt att förklara nu men jag har mkt fasad utåt där jag inte visar hur dåligt jag mår.

Absolut ville bara dra den slutsatsen då den funkat halvt för mig. Känner att vi är ganska lika, visar inte hur vi mår till andra etc..
Om du känner för det kan du berätta i pm
Citera
2022-08-08, 20:53
Medlem
Citat:
Absolut ville bara dra den slutsatsen då den funkat halvt för mig. Känner att vi är ganska lika, visar inte hur vi mår till andra etc..
Om du känner för det kan du berätta i pm

Stålansikte utåt bara för att slippa frågor o prata om det . Jag mår hellre dåligt hela livet själv än de
på mitt jobb får veta.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in