2022-08-08, 15:28
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Du kan flytta till Saudiarabien. Good riddance to bad rubbish.
Nej tack jag är svensk och detta är mitt land. Problemet med islamiseringen är arabiseringen. Det är inte en ny religion som sprider sig likt kristendomen en gång, det är ett nytt folk som sprider sig och de har sin religion med sig. Vill inte bo i Saudiarabien, men jag kan konstatera att det om inte än så väldigt snart är tryggare att bo där då de har system och lagar på plats anpassat för att hantera denne typ av människor.
Citera
2022-08-08, 15:31
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindruteturkarna
Det handlar inte om antal skallar, det handlar om politik. Vilken av dessa två grupper har lyckats infiltrera hela maktapparaten (skola, domstol, massmedia, våldsmonopol)? Det är inte muslimer som importerar fler muslimer till Sverige.

Tror att det där kan förändras, vad som PK idag är nått helt annat i framtiden.
Nästan alla partier i Sverige var nazister under 30-talet men i dag så är det fy skam.
Men det är nog svårare att reformera islam.
Citera
2022-08-08, 15:31
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Jorden behöver ju färre människor. Sen tror jag inte på någon elak judisk globohomokonspiration,
utan vi tog emot folk med en missriktad välvilja.
Man trodde helt enkelt att man var god.
Och hur tror du det gjordes möjligt för dem att ta sig hit, tror du på allvar att "barn" åkte ensamma i gummibåtar över hela medelhavet.
Citera
2022-08-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Men lol ska du försöka föreläsa för mig om det pågående folkutbytet, jag har varit etnonationalist i över 20 år och är väl insatt när det det kommer till nativitet. Jag kan det där, men vem är det som släppt in främlingarna, vem är det som ligger bakom att var fjärde svenskt foster aborteras, inte fan är det islam iaf. Du försöker behandla symptomen.

Ok, intressant. Hur ser du då på resande (dvs under 3månader) kontra att folkflyttar sig dvs bosätter sig på annan plats. Och är inte detta en del av den svenska folksjälen, att kunna resa och vara som man vill, och om vi kan resa ska inte andra kunna resa till oss?

Själv så är jag inte någon LGTB person men tycker att alla ska få vara som man vill. Om man har på sig kjol eller inte spelar väldigt lite roll för egen del.

Att man inte kan skilja på person och åsikt är väldigt låg klass. Och att man dessutom ger sig på andra männskor fysiskt utan att de har gjort något förutom att de sagt vad de tycker, är inte Ok.
Citera
2022-08-08, 15:33
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Och hur tror du det gjordes möjligt för dem att ta sig hit, tror du på allvar att "barn" åkte ensamma i gummibåtar över hela medelhavet.

De flesta som lyckades att ta sig till Sverige hörde till de bättre bemedlade, så de flög nog.
Citera
2022-08-08, 15:34
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
https://www.lotuseaters.com/contact

Dessa britter har en rätt stor youtube-kanal där de tar upp nyheter likt detta. Följ den länken och tipsa dem om den här videon.

Alla som kan gör detta. För att säkerställa att det når fram.

Nu verkar videon ha raderats helt plötsligt hoppas någon hann ladda ned den och kan sprida ändå.
Citera
2022-08-08, 15:36
.
Senast redigerad av kommenurjorden 2022-08-08 kl. 15:42.
Citera
2022-08-08, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herbanii
Äter chips å popcorn för fullt🍿 äntligen börjar slagen om htbbq vs islam 😝😎 detta är inte det sista ni kommer se mellan dessa två religioner.

Spännande tider, transorna ligger ju nu i ett två frontskrig, på en front pågår bataljen emot feministerna, som försöker stoppa transorna ifrån att få deltaga i kvinnosport och åtnjuta alla de privilegier feministerna skaffat kvinnor. Man kan ju inte slåss i decennier för att behandlas som den absoluta överklassen för att sedan ha massa män som lajvar kvinna och åtnjuter dessa privilegium.

På den andra fronten är man ju i en oundviklig och gammal konflikt med Islam. Vet inte om man ens kan kalla det en strid, känns som muslimerna kör över dem, det är väl mer en attack.

Muslimerna har fördel både på gatan och i form av etablissemangets välsignelse, man betraktas som ett större offer än transorna, rasism står högre på agendan än transornas rättigheter.
Citera
2022-08-08, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
https://www.lotuseaters.com/contact

Dessa britter har en rätt stor youtube-kanal där de tar upp nyheter likt detta. Följ den länken och tipsa dem om den här videon.

Alla som kan gör detta. För att säkerställa att det når fram.

Man tackar!
Citera
2022-08-08, 15:39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negern-Alex
Är det där verkligen misshandel? En liten knuff?

Det är intressant o säger så mycket att en av de få HBTQ personer som vågar ta upp muslimernas homofobi o intolerans mot homosexuella i ett tal blir påhoppad.

Sverige har ett problem med att stora grupper av våra nya grannar o detas barn inte klarar av att kontrollera sina impulser o tar till våld. O känner behov av att förnedra andra.
Citera
2022-08-08, 15:42
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlofRen
Ok, intressant. Hur ser du då på resande (dvs under 3månader) kontra att folkflyttar sig dvs bosätter sig på annan plats. Och är inte detta en del av den svenska folksjälen, att kunna resa och vara som man vill, och om vi kan resa ska inte andra kunna resa till oss?

Själv så är jag inte någon LGTB person men tycker att alla ska få vara som man vill. Om man har på sig kjol eller inte spelar väldigt lite roll för egen del.

Att man inte kan skilja på person och åsikt är väldigt låg klass. Och att man dessutom ger sig på andra männskor fysiskt utan att de har gjort något förutom att de sagt vad de tycker, är inte Ok.

Det är självklart att man ska kunna resa och uppleva andra platser och kulturer och även stanna på dessa platser ett tag, det är inte detsamma som organiserad massinvandring och folkutbyte. Målet med denne politiken är att alla platser ska ha samma konsumentkultur, där vi alla är en brun rotlös massa vars enda identitet utgörs av vilka märken vi konsumerar. Det är så långt från "vi gillar olika" som man komma. Alla folk förtjänar en plats på jorden de kan kalla deras och där de kan förvalta och utveckla sin kultur och sin etniska särart. För svenskarna är den platsen Sverige.

Att skilja på person och åsikt är ju det jag gör när jag konstaterar att det största problemet med islamiseringen är arabiseringen. Vit sharia när?
Citera
2022-08-08, 15:43
Bannlyst
Like I said, all is shit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här