2022-08-08, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Ändå deltagaren på Pride som kritiserade islam och sa den var homofobisk slutade med en attack .

https://vm.tiktok.com/ZMNgbApFB/?k=1

Varför är kan inte fler deltagare stå upp ?

Helt otroligt att man inte bara kan lyssna utan måste handgripligen ge sig på talaren. Och väldigt dåligt av vakter och polis att inte direkt ta tag i han som går upp på scenen.

Denna typ av händelser måste ju stoppas direkt. Det är ju bara yngre killar det gäller, som är på hejade av tjejerna tydligen. Men det är ju typiska mobbningsmetoder de använder. Det är just detta vi har polisen till.
Citera
2022-08-08, 15:15
Medlem
Äter chips å popcorn för fullt🍿 äntligen börjar slagen om htbbq vs islam 😝😎 detta är inte det sista ni kommer se mellan dessa två religioner.
Citera
2022-08-08, 15:16
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det är 2,4 miljoner transpersoner på hela jorden (bara 0,3% av hela befolkningen) och 1,8 miljarder muslimer. Det är alltså nästan 100 ggr så många muslimer. Men det är svart ironi med västerländska "nationella" som visar sig gilla islam och Ryssland innerst inne.
Du är för korkad för att fatta, hur många transor det finns är orelevant, Pride och böglobbyn är en del av kulturmarxismen som sprider sitt gift i hela väst. Det kan väl för tan inte bli tydligare än att varenda partiledare speinger i pride och viftar med bögflaggor, undantaget Jimpan som skulle vilja men inte får.
Vad gäller ditt påstående om att nationella skulle gilla islam innerst inne så kan jag bara tala för mig själv och jag gör ingen hemlighet av att jag har betydligt mer gemensamt värderingsmässigt med en traditionell muslim än med en pissliberal transa.
Citera
2022-08-08, 15:17
Medlem
Haha hur kan dom hata så mycket på någon som i folkmun liknar den andra. Jag menar båda bär ju klänning. Det kanske å andra sidan inte är farligt, jag menar busschaufförerna bär ju med klänning.
Citera
2022-08-08, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Du är för korkad för att fatta, hur många transor det finns är orelevant, Pride och böglobbyn är en del av kulturmarxismen som sprider sitt gift i hela väst. Det kan väl för tan inte bli tydligare än att varenda partiledare speinger i pride och viftar med bögflaggor, undantaget Jimpan som skulle vilja men inte får.
Vad gäller ditt påstående om att nationella skulle gilla islam innerst inne så kan jag bara tala för mig själv och jag gör ingen hemlighet av att jag har betydligt mer gemensamt värderingsmässigt med en traditionell muslim än med en pissliberal transa.

Du kan flytta till Saudiarabien. Good riddance to bad rubbish.
Citera
2022-08-08, 15:18
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Jag instämmer med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Du kan flytta till Saudiarabien. Good riddance to bad rubbish.
Bara för att man har mer gemensamt med en konservativ muslim än en dekadent man i kvinnokläder, så betyder inte per automatik att man vill ha Islam eller mångkultur i Sverige. Heller inte att man skulle föredra att bo i Saudi.

Du kan flytta till USA.
Citera
2022-08-08, 15:18
Medlem
Ganonitos avatar
Haha. Inte en stavelse om detta i media heller. De försöker väl komma fram till vilka det är mest synd om, blattarna eller transorna. Till slut gör de avvägningen att blattar står över bögar/transor på listan över "utsatta folk" och därför väljer de att tiga.
Citera
2022-08-08, 15:19
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Och du som verkar ha huvudet på skaft, hur är födelsetalen i väst kontra den i muslimska länder?
Men lol ska du försöka föreläsa för mig om det pågående folkutbytet, jag har varit etnonationalist i över 20 år och är väl insatt när det det kommer till nativitet. Jag kan det där, men vem är det som släppt in främlingarna, vem är det som ligger bakom att var fjärde svenskt foster aborteras, inte fan är det islam iaf. Du försöker behandla symptomen.
Citera
2022-08-08, 15:22
Bannlyst
Är varken för det ena eller andra.
Tycker det är fel folk mördar och hotar folk för andra åsikter.
Är varken det ena eller andra, gör som ni vill.

Im getting the f*ck outta here..
Senast redigerad av Lamron 2022-08-08 kl. 15:25.
Citera
2022-08-08, 15:25
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Men lol ska du försöka föreläsa för mig om det pågående folkutbytet, jag har varit etnonationalist i över 20 år och är väl insatt när det det kommer till nativitet. Jag kan det där, men vem är det som släppt in främlingarna, vem är det som ligger bakom att var fjärde svenskt foster aborteras, inte fan är det islam iaf. Du försöker behandla symptomen.

Jorden behöver ju färre människor. Sen tror jag inte på någon elak judisk globohomokonspiration,
utan vi tog emot folk med en missriktad välvilja.
Man trodde helt enkelt att man var god.
Citera
2022-08-08, 15:25
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Detta måste göras till internationella nyheter, tänk på saken...

"Transgender person assaulted in public in Sweden"

Kommer riktigt tära på Sverigebilden och sossarna

Hur gör vi detta? Hänger någon på internationella forum?

https://www.lotuseaters.com/contact

Dessa britter har en rätt stor youtube-kanal där de tar upp nyheter likt detta. Följ den länken och tipsa dem om den här videon.

Alla som kan gör detta. För att säkerställa att det når fram.
Citera
2022-08-08, 15:26
Medlem
Vindruteturkarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Och du som verkar ha huvudet på skaft, hur är födelsetalen i väst kontra den i muslimska länder?
Det handlar inte om antal skallar, det handlar om politik. Vilken av dessa två grupper har lyckats infiltrera hela maktapparaten (skola, domstol, massmedia, våldsmonopol)? Det är inte muslimer som importerar fler muslimer till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in