2022-08-06, 10:45
Medlem
Har viss erfarenhet av webscraping och webautomatisering, så tror jag har kunskaperna att lyckas göra egna configs för Openbullet. Råkar även ha tillgång till 1000+ högkvalitets-proxies. Så jag är väldigt sugen på att cracka lite konton.
Men frågan är, hur lätt är det egentligen?
Hur får man tag på bra listor med email/lösenord?
Hur många försök för att få fram ett konto med något värde alls?
Skulle vara kul att försöka på streamingsidor som chaturbate osv.
Citera
2022-08-06, 17:32
Medlem
Julle128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warlacozte
Har viss erfarenhet av webscraping och webautomatisering, så tror jag har kunskaperna att lyckas göra egna configs för Openbullet. Råkar även ha tillgång till 1000+ högkvalitets-proxies. Så jag är väldigt sugen på att cracka lite konton.
Att lära sig skrapning kan alla göra med lite pillande med guider på google osv, men du vet inte vart du skall få tag på mål/mailadresser så säger det en hel del om vart din kunskapsnivå ligger.
Okej,okej, jag skall inte vara sådan. Dina maillistor skaffar du dig via att hacka databaser, skrapning eller köpa/byta dig till.
Senast redigerad av Julle128 2022-08-06 kl. 17:34.
Citera
2022-08-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julle128
Att lära sig skrapning kan alla göra med lite pillande med guider på google osv, men du vet inte vart du skall få tag på mål/mailadresser så säger det en hel del om vart din kunskapsnivå ligger.
Okej,okej, jag skall inte vara sådan. Dina maillistor skaffar du dig via att hacka databaser, skrapning eller köpa/byta dig till.

Klart jag vet att man kan gå in på Nulledbb (eller liknande fifflarforum) och ladda ner en random combo-lista. Men alla har tillgång till dom listorna. Duger det men en slumpmässig lista eller är de slutköttade redan?
Sen är det klart man kan köpa/byta till sig listorna. Men vilka hemsidor? Kollat de stora darknet marketplaces men finns knappt några säljare där. På hackforums är det förbjudet.

Men ja, hacka hemsidor med tusentals användare ligger utanför min kunskapsnivå, tack för ditt svar.
Citera
2022-08-06, 20:29
Bannlyst
Citat:
Klart jag vet att man kan gå in på Nulledbb (eller liknande fifflarforum) och ladda ner en random combo-lista. Men alla har tillgång till dom listorna. Duger det men en slumpmässig lista eller är de slutköttade redan?
Sen är det klart man kan köpa/byta till sig listorna. Men vilka hemsidor? Kollat de stora darknet marketplaces men finns knappt några säljare där. På hackforums är det förbjudet.

Men ja, hacka hemsidor med tusentals användare ligger utanför min kunskapsnivå, tack för ditt svar.

Tror du atrt dom använder en annan slags teknik dom som har flera tusen användare på sina sidor?

Vad ett konto av värde innebär på frågan kan bara du svara på, vissa hackar för att stjäla vissa hackar för att bara få en notis till ägaren så den kan byta lösenm för att uppmärka användaren.

Sluta tro att alla hackar för ett ont syfte, hacking & cracking är MER ofta i ett posiotivt för ägaren än nega negtivt, hacking is not a crime man: https://www.hackingisnotacrime.org/

Cracking är när man knäcker hashar till lösenord te.x är exakt vad det är eller lyckas KNÄCKA nycklar helt enkelt, därför kallas cracking det i warez 0day scenen bl.a.

Vad du verkar vilja göra, det kallas breaking! Så googla på det så får nog bättre svar just på detta område, openbullet, silverbullet m.m. Det är kids på forum som du nämner håller på med, INTE proffs! Du får nog bättre svar där TROR jag.

Se mig absolut inte som någon slags messersmitt som vill bort från forum verkligen INTE, jag är väl medveten om att att finns olika färger men just black, det är verkligen en liten minorirtet och dom hittar man just på dom forumen du nämner där. Jag vill bara hålla mig så nära sanmning som möjligt och att ge så bra tips om möjligt. Att så få människor återkommer i dessa trådar talar för sig själv IAF för mig så det beror nog inte på ointresse jag tror det beror MER på att det är inte i folks intresse oftast och därför vet dom inte kanske men men, som sagt hoppas du får mer svar men detta var det jag kunde ge som tips men det finns 9 miljoner till i landet, det finns alltid som kan mer så det alltid värt att fråga tycker jag , kämpa på! btw, proxies är DÅLIGT att använda till syftet, det är därför man tunnlar sig via olka ssh setups te.x för att man skall göra det på rätt vis, iunte på fevis. Proxies finns miljoner på nätet för att hjjälpa dom kringår censur. Inte för kids som inte vet hur funkar. Sorry mnen det är lätt att man får en felaktig bild av allt detta om man inte säger säger jag det.

Jag vet många många black hats men inte längre faktiskt dom är white, red eller blue och vissa är forensiker nu mera det är inte värt därför är så många börjar där du är ofta slutar det med att dom är på ett ställe dom skall försvara något.

För att dra en parallel med verkligheten för den som inte vet skillnaden vilket är typ 95% av jordens befolkning

1. En fitta, snor från Gun Andersson som är 80år, fittor som snor från deras datorer de är är folk från Nulled te.x
2. Extremt skickliga människor låser system , krashar eller stjäl information från värdelns rikaste företag kan man säga. Detta kna jämföras med fittor på gatan som rycker telefonen i handen på vem som helst. Riktiga rånare som jag själv inte bryr mig om vad dom gör jag hyllar inte det dom gör, men j ag kan absolut förstå varför dom gör det är samma sak med ransomware, men det är inte riktigt samma sak. För rånare snor tilkl sig själva och skiter i alla andra, dom dödar allt som kommer i sin närhet. Såhär funkar INTE ransomware, tvärt om där läcker dom all inforamtion till allmänheten om förtetaget inte betalar.

Företagen som betalar dom kan ju ifrågasätta vad fan dom har att dölja? Dom som inte betalar, dom får sin data läckt på bloggar, det kan alla få ta del av men det är typ ingen som kollar upp det vom väljer istället att lyssna snyf historier i media boalgen som tjänar biljoner och förlorat en miljon. 95% av gångerna så är det något inte stämmer i form av kriminalitet. Men alla skyller på ransomwaregrupperna men inte jag, jag tycker dom gör ett bra jobb men jag håller inte på med det själv. Men det är JÄVLIGT lustigt att folk pratar skit om dessa gtruppern värdeln över, i många fall är det skillade ffolk gör nytta, det är genialt. Men ALDRIG har dom läckt ditt lösenord, bara företagens dokument. Det är väl värt att komma ihåg, du har aldrig hört någon tidigare men nu har det hörtr. Tänk på det, tror dom stjäl från vem som helst? Nej, det gör sådanna som du! Du hade snott från din morsa om du kunde. Det respekt och moral och som kan.

Du är punkt 1.

Känns de bra? Du förstår väl att ingen vill förknippas med dig som kan på riktgit?

Fitta! Försök gå till Rånaren som rånar bankenk och be om tips.

Lycka till

Happy Breaking

Du vet, visa resultat det är vad handlar om, det är precis vad alla gör som kan, te.x genom läcka dokument, eller visa resultat på vad man åstadkommit. Det är få som gör det, men dom som gör det dom vet du kan. Simpel logik.

/ wuseman
Senast redigerad av wuseman 2022-08-06 kl. 21:12.
Citera
2022-08-06, 22:43
Medlem
Julle128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Tror du atrt dom använder en annan slags teknik dom som har flera tusen användare på sina sidor?

Vad ett konto av värde innebär på frågan kan bara du svara på, vissa hackar för att stjäla vissa hackar för att bara få en notis till ägaren så den kan byta lösenm för att uppmärka användaren.

Sluta tro att alla hackar för ett ont syfte, hacking & cracking är MER ofta i ett posiotivt för ägaren än nega negtivt, hacking is not a crime man: https://www.hackingisnotacrime.org/

Cracking är när man knäcker hashar till lösenord te.x är exakt vad det är eller lyckas KNÄCKA nycklar helt enkelt, därför kallas cracking det i warez 0day scenen bl.a.

Vad du verkar vilja göra, det kallas breaking! Så googla på det så får nog bättre svar just på detta område, openbullet, silverbullet m.m. Det är kids på forum som du nämner håller på med, INTE proffs! Du får nog bättre svar där TROR jag.

Se mig absolut inte som någon slags messersmitt som vill bort från forum verkligen INTE, jag är väl medveten om att att finns olika färger men just black, det är verkligen en liten minorirtet och dom hittar man just på dom forumen du nämner där. Jag vill bara hålla mig så nära sanmning som möjligt och att ge så bra tips om möjligt. Att så få människor återkommer i dessa trådar talar för sig själv IAF för mig så det beror nog inte på ointresse jag tror det beror MER på att det är inte i folks intresse oftast och därför vet dom inte kanske men men, som sagt hoppas du får mer svar men detta var det jag kunde ge som tips men det finns 9 miljoner till i landet, det finns alltid som kan mer så det alltid värt att fråga tycker jag , kämpa på! btw, proxies är DÅLIGT att använda till syftet, det är därför man tunnlar sig via olka ssh setups te.x för att man skall göra det på rätt vis, iunte på fevis. Proxies finns miljoner på nätet för att hjjälpa dom kringår censur. Inte för kids som inte vet hur funkar. Sorry mnen det är lätt att man får en felaktig bild av allt detta om man inte säger säger jag det.

Jag vet många många black hats men inte längre faktiskt dom är white, red eller blue och vissa är forensiker nu mera det är inte värt därför är så många börjar där du är ofta slutar det med att dom är på ett ställe dom skall försvara något.

För att dra en parallel med verkligheten för den som inte vet skillnaden vilket är typ 95% av jordens befolkning

1. En fitta, snor från Gun Andersson som är 80år, fittor som snor från deras datorer de är är folk från Nulled te.x
2. Extremt skickliga människor låser system , krashar eller stjäl information från värdelns rikaste företag kan man säga. Detta kna jämföras med fittor på gatan som rycker telefonen i handen på vem som helst. Riktiga rånare som jag själv inte bryr mig om vad dom gör jag hyllar inte det dom gör, men j ag kan absolut förstå varför dom gör det är samma sak med ransomware, men det är inte riktigt samma sak. För rånare snor tilkl sig själva och skiter i alla andra, dom dödar allt som kommer i sin närhet. Såhär funkar INTE ransomware, tvärt om där läcker dom all inforamtion till allmänheten om förtetaget inte betalar.

Företagen som betalar dom kan ju ifrågasätta vad fan dom har att dölja? Dom som inte betalar, dom får sin data läckt på bloggar, det kan alla få ta del av men det är typ ingen som kollar upp det vom väljer istället att lyssna snyf historier i media boalgen som tjänar biljoner och förlorat en miljon. 95% av gångerna så är det något inte stämmer i form av kriminalitet. Men alla skyller på ransomwaregrupperna men inte jag, jag tycker dom gör ett bra jobb men jag håller inte på med det själv. Men det är JÄVLIGT lustigt att folk pratar skit om dessa gtruppern värdeln över, i många fall är det skillade ffolk gör nytta, det är genialt. Men ALDRIG har dom läckt ditt lösenord, bara företagens dokument. Det är väl värt att komma ihåg, du har aldrig hört någon tidigare men nu har det hörtr. Tänk på det, tror dom stjäl från vem som helst? Nej, det gör sådanna som du! Du hade snott från din morsa om du kunde. Det respekt och moral och som kan.

Du är punkt 1.

Känns de bra? Du förstår väl att ingen vill förknippas med dig som kan på riktgit?

Lycka till

Happy Breaking

Du vet, visa resultat det är vad handlar om, det är precis vad alla gör som kan, te.x genom läcka dokument, eller visa resultat på vad man åstadkommit. Det är få som gör det, men dom som gör det dom vet du kan. Simpel logik.

/ wuseman
Black Hat, White Hat och Gray Hat
Du nämner 0DaYS osv, helt rätt asså!
Citera
2022-08-07, 01:36
Medlem
Citat:

Klart det finns ett starkt samband mellan totala antalet användare på en hemsida och hur svårt det är att få tillgång till alla användares email/lösenord då ju större hemsida desto större måltavla och de tar sin säkerhet mer seriöst. Men att själv ta mig in i andras databaser är inget jag har någon plan på oavsett.

Citat:

Du är punkt 1.

Fattar inte vad den här ranten kommer ifrån.

Citat:

btw, proxies är DÅLIGT att använda till syftet, det är därför man tunnlar sig via olka ssh setups te.x för att man skall göra det på rätt vis, iunte på fevis. Proxies finns miljoner på nätet för att hjjälpa dom kringår censur. Inte för kids som inte vet hur funkar. Sorry mnen det är lätt att man får en felaktig bild av allt detta om man inte säger säger jag det.

Hittar inget om det här heller. Alla verkar köra proxies.

Vet inte om du riktigt förstår vad jag försöker göra. Jag vill använda läkta listor av email/lösenord ifrån olika hackade hemsidor för att testa logga in på t.ex chaturbate/subway whatever
Citera
2022-08-07, 01:54
Bannlyst
Citat:
Klart det finns ett starkt samband mellan totala antalet användare på en hemsida och hur svårt det är att få tillgång till alla användares email/lösenord då ju större hemsida desto större måltavla och de tar sin säkerhet mer seriöst. Men att själv ta mig in i andras databaser är inget jag har någon plan på oavsett.

Fattar inte vad den här ranten kommer ifrån.

Hittar inget om det här heller. Alla verkar köra proxies.

Vet inte om du riktigt förstår vad jag försöker göra. Jag vill använda läkta listor av email/lösenord ifrån olika hackade hemsidor för att testa logga in på t.ex chaturbate/subway whatever

Jag förstår precis vad du försöker

Vilka är alla? Inte jag. Se själv, det nedan gör du vill manuellt med headers och cookies.
https://github.com/wuseman/emagnet

Lustigt nog så förstår jag exakt. Är det alla på nulled menar du?

https://github.com/wuseman/EMAGNET/w...g-with-emagnet

VPN av flera olika anledningar, alla kör INTE proxies. Alla är INTE blackhats.

A quick sample script for getting started with a script running beside emagnet:
https://github.com/wuseman/EMAGNET/w...g-with-emagnet

Vilket sammanträffande Mr warlacozte, jag svarar gärna mer på dina frågor så får du två altenativ, jag lägger vekrligen ingen moralisk åsikt i vad du vill göra det skiter jag men praktiskt så kan jag ju iaf säga som det är. Det är verkligen inte enformigt. Det finns fler sätt att göra på, men vet du något effektivare en mitt sätt?

Grandfather och dessa använder inte heller silverbullets, men han fans gör han är också blackhat som du men inte som jag men han är smartare än så, han säljer nämligen sitt verktyg till andra. Du vet, utvecklaren av Redline? Vad är smartare än att sno den som snor från andra? OM han är smart enligt alla rapporter,. vad är då den som hackar han? Jag har ingen aning men hacka hackaren hacka inte oskyldiga men det där är ju min personliga åsikt. Folk är verkligen dumma i huvudet. Dom fortsätter betala farfar som han kallar sig, när man kan använda det gratis: https://github.com/wuseman/Redline_202

Förstrår du vad jag försöker säga? Det är konstigt, återigen måste jag falla tillbaka på något jag gjort för att man ska tro på mig.

Tänk om den grandfather är som jag men han vet inte om det själv? Han gör det för pengarna skull och jag gtför det för människors skull det finns många som gör. Men i teorin kanske dom som använder hans program är dom han stjäl ifrån, förstår du? Alltså, folk hyr av personen för 3000-8000kr i månaden, dom gör jobbet och han luiar sig tillbaka, det skulle innebära att han skulle tjäna ca: 120 000 till 150 000kr i måndaden riskfritt. Om han kan sno från ALLA där ute, tror du inte han kna sno från dom snor från andra via hans program?

Dom säger ju såhär, för att vara en hackare måste man tänka som en hackare man kan inte ha tunnelseende för sitt egna program man måste lära sig förstå hur man själv blir hackad också. Gör han det ifall om han är hackad? Han tror kanske det, man skall akta sig för dom som är listigare än en själv. Snacka om sjukt så in åt helvete. Tycker du inte?

Om han är allas farfar, så är jag allas gud! Jag vet allt han gör om jag vill men jag ville bara ha hans verktyg för att man ska skydda. Konstigt va? En hackare hackar en hacxkare för att stoppa hackaren. Precis saå var på Raidforums med, det var en förredetta hackare som hackade och hjälpote FBI att få en honeypot

Kod:
3 DAYS $550
1 WEEK $900
1 MONTH $2600
2 MONTHS $4000
6 MONTHS  $8000

Cookies method

Varför gör han detta, när han skulle kunna tjäna pengar på annat vis? Fråga dig dt. 8000$ på 6 måander 15 konton? Varför undrar jag bara? Ta dom pengarna och gör nån nytta istället. För du vet, skulle du kunna sno 8000$ lätt på en bankövering från konto som i "logggarna", då hade ju du kunnat sno pengar från alla möjliga och betalat farfar i alla år. Varför gör han inte själv det tror du?

FATHEROFCARDERS - The Grandfather.

Vilken jävla torsk. Man snor inte från farmor, man snor farfar i min värld. Det är konstigt att förstå hur jag tänker kanske.

Varför använda alla proxies, om vi säger så. betyder det att är säkrast då?

Dom hackar iinte massa servrar för att få dom, det släpps 24/7 på öppna kanaler, sök så finner du. Man kan ju tro att de är proxies som någon hackat och delat med sig, men den personen kasnke hämtar den på ett offentligt ställe, därefter delar han den på nuilled. Är han en hackare då? Dom kallar ju sig det.

Du kan göra samma sak: https://pastebin.com/jKEZesQ6

För att att inte bli avslöjade, så kan dom ta X antal av olika siter, shuffla ut de ti en text de är en rad i awk, sedan så läcks det!

Fantastiskt, jag tycker är skit kul att berätta hur jag vet att är, men det kan ju vara annorlunda också. Men det är tvärt att kolla iaf, eller hur? Det är för din skull inte för hans skull jag skriver allt detta,. om det är sant? Det får du kolla själv. Men när du vet, då vet du vem som vet, så därför.

Happy Braking (prison break är, kolla på den så får du lite tankar INNAN) - Det skulle raidforums ochj alla dessa kids tänka på innan, inte efter

Undrar du något, så savarar jag gärna kan jag inte då svara någon annan så är det är aldrig dumt att fråga! Jag kommer aldrig hjälpa dig mer än att säga som det är.

Hälsa Farfar - Säg inget som jag har sagt, du vet. Det är inte mig han kommer misstänka, de dig Tips. Så be quiet... **sssssshhhhhhhhhhhhhhhhH**

För övrigt. Vad fan har du för rätt att använda en annans konto om det är porr eller om det är nyheterna, du kanske snor från som tjänar pengar på det ända kan genom att hacka dessa konton. För övrigt så lycka till, dom som driver porr siter är oftast dom som aldrig får sin databas läckt eller hackad. Ska du ge på som bästa först?

// wuseman
Senast redigerad av wuseman 2022-08-07 kl. 02:36.
Citera
2022-08-14, 06:51
Medlem
Citat:

Det är extremt enkelt så länge man vet var man får tag på combos.

Att lära sig hur man gör configs är lätt likaså om du tex kikar på en tutorial på Youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in