• 1
  • 2
2022-08-06, 03:59
Medlem
10Antivaxerss avatar
Citat:
Ukrainian President Volodymyr Zelensky told the South China Morning Post on Thursday that he would like to discuss his country’s war against Russia with the leader of Russia’s closest ally, Xi Jinping, “directly,” and invited China to help rebuild Ukraine once the war is over.

Zelensky’s discussion with the Morning Post, a Hong Kong newspaper, was the first with an Asian news outlet since Russia escalated its eight-year-old war against Ukraine into a full-scale invasion in February. Zelensky used the opportunity to request a personal discussion with Xi, a genocidal communist dictator who is largely bankrolling the invasion of Ukraine through large purchases of cheap Russian oil and gas.

Ukraine is a member of China’s Belt and Road Initiative (BRI), a global program to trap poor countries in predatory loans to China that they cannot afford.

Det verkar inte som Breitbart är något stort fan av Xi Jinping

Men kommer Kina nappa på att bygga upp Ukraina igen? Det finns nog en hacka att tjäna där, men vill vi ha miljontals kineser som springer löst i Europa med spionkamerorna i högsta hugg?

Kommer Zelenksy ens att vara vid liv när kriget är över, eller planerar han ge upp medans han fortfarande förbrukar syre så att han åtminstone kan fortsätta bidra till växthuseffekten i några år till?

Här kan ni läsa mer ifrån skogshuggarna på Breitbart.
https://www.breitbart.com/national-s...build-ukraine/
Senast redigerad av 10Antivaxers 2022-08-06 kl. 04:33.
Citera
2022-08-06, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers

Men kommer Kina nappa på att bygga upp Ukraina igen? Det finns nog en hacka att tjäna där, men vill vi ha miljontals kineser som springer löst i Europa med spionkamerorna i högsta hugg?

Kommer Zelenksy ens att vara vid liv när kriget är över, eller planerar han ge upp medans han fortfarande förbrukar syre så att han åtminstone kan fortsätta bidra till växthuseffekten i några år till?

Zelensky har väl redan köpt ett antal mycket dyra hus i Schweiz till släktingar - det är där han hoppas kunna ha sin framtida bas. Kina har folk till förfogande för byggjobb nu när byggindustrin i Kina har gått in i väggen, så man kan nog vara intresserad av en del jobb för Rysslands räkning i det som en gång var Ukraina.
Citera
2022-08-06, 07:25
Avstängd
Nej, Zelensky kommer inte att vara kvar som president när konflikten når sitt slutspel. Han kommer antingen att avpolletteras/kuppas bort innan dess, eller så sticker han självmant i exil.
Citera
2022-08-06, 08:13
Medlem
Citat:

Kina kommer hjälpa Putin att bygga upp Ukraina, Zelensky kommer inte ha något med Ukraina att göra när det är dags.
Citera
2022-08-06, 08:34
Medlem
6stringlevins avatar
Zelensky drivs av socialt patos och arbetar enbart för Ukrainas bästa. Att antyda annat är att vara rysstroll:

https://www.occrp.org/en/the-pandora...s-inner-circle
Citera
2022-08-06, 11:06
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, Zelensky kommer inte att vara kvar som president när konflikten når sitt slutspel. Han kommer antingen att avpolletteras/kuppas bort innan dess, eller så sticker han självmant i exil.

Du råkade möjligen inte skriva fel här menade du Putin?
Citera
2022-08-06, 11:49
Medlem
tigerpus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Du råkade möjligen inte skriva fel här menade du Putin?

Är du så pass hjärntvättad att du nekar att Zelensky är korrupt som fan?
Citera
2022-08-06, 11:58
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Tack för att du skrev det så att jag slapp skriva det.

Det verkar inte riktigt som att folk ute i massmedia eller folk på den här sidan riktigt har fattat att slusken zelnskjii inte kan bygga upp någonting för slusken zelenskjii kommer inte att vara kvar i livet när kriget är över.

Förstår inte vad han slusken själv tänker med. Tror han då ryssarna tänker han leva kvar eller ens beträda marken i det som en gång var ukraina?? Han är ju redan nu en levande måltavla. Tror han då Kina kommer låta han sitta kvar i något land som numera är ryskt?

Fattar ärligt talat inte hur han ens tänkte här ellervart han väl påverkad av sitt fultjack igen.

Sedan så varför skulle Kina vara intresserade av att hjälpa tiggar slusken bygga upp ågot alls? Kina har ju redan bra kontakter med Putin så det blir välk så fall Kina som talar direkt med Putin ifall intresse finns.

Slusken Zelenskjii är liksom redan historia och får dra sig tillbaka till USA med all pengar han pch slusk-hustrun fått av USA och sedan leva där under asyl. Komma tillbaka till Europa igen tror jag inget land är så sugna på...Inte ens Sverige som vurmar över krigsbrottslinga roch vanliga folkmördare och kriminellt drägg.

Ukraina finns inte längre så vilket land är det han vill ha uppbygt?
Citera
2022-08-06, 12:01
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpu
Är du så pass hjärntvättad att du nekar att Zelensky är korrupt som fan?

Ja hen är så pass hjärntvättad. Källa på det är trollets tidigare inlägg.

Slusken zelenskji försöker nu be Kina som är Rysens alierad i det nya kriget som kanske utbryter vilken dag som helst och slusken tror då Kina ens ägnar en tanke åt Europas uppbyggnad?

Undrar dock om dessa källor som påstår detta inte själva trollar?

Lite grann som att be Saddam Hussein att bygga upp Irak igen. (som bekant är han ju ej heller längre i livet).
Citera
2022-08-06, 16:21
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:

Kina skiter i Ryssland egentligen.

Kan de hjälpa Zelinsky så gör de det för att gynna sig själva och hedga sig mot Ryssland ytterligare.

Tidigare i år var de bakom ett kuppförsök i Kazakstan som stoppades bara när Ryssland skickade in trupper.

Jag tror att västs sanktioner i själva verket handlar om att försöka få Ryssland att hamna i beroendeställning till Kina.

Mycket som sker internationellt nu verkar gynna Kina och missgynna Ryssland, USA (samt dess vasaller EU).
Citera
2022-08-06, 16:27
Är det bara jag som har tänkt tanken om att slusken zelenskjii gör allting för att framstå som någonting i Media? Alltså, det kvittar vad det rör för någonting så ska han försöka synas och höras till precis varje pris. Liksom så här nästan: - "Snälla hör mig, se mig!!, jag finns fortfarande kvar!!"

När jag nu läser allting om den här hemska lillöa dvärgen, så kommer jag osökt att börja tänka på Robinson- Robban faktiskt.

Man hade ju precis exakt samma beteende. Han vill ju göra allting för att verkligen synas och höras i tv till och med hitta på egna saker då fabricerar brott. Bara för att han skulle få vara med i Expressen.

Jag börjar faktiskt tro att det värsta som kan hända den här dvärgen i Kiev. Är inte att ryssen får tasg i hen utan att hen blir helt bortglömd. Det skulle dvärgen och hans dvärg-Olga (frun) aldrig klara av.

Därför tror jag största faran är krig skall bryta ut i Taiwan så Lilla dvärgen i Kiev glöms bort och pengarna slutar trilla in.

Därför ser vi honom nu på nytt "horar" ut sig till Kina för hen vill synas.
En teori jag har, kanske inte stämmer eller kanske den gör det.

Hela Sluskens personlighet dryper av att SE mig jag finns kvar!! glöm inte bort mig!!
Citera
2022-08-06, 17:41
Medlem
Lasbond3000s avatar
Breibart är en högerextrem skräpsajt som hänger sig åt digital mytomani.
"Skräpbart".com har under årens lopp medverkat till ett antal mediala skandaler som har fått både företag och organisationer att bojkotta dem.
De har även spridit antivetenskapliga konspirationsteorier och bullshit som dyngspridare.

Kort sagt.
Utgå ifrån att det som står där är lögn tills motsatsen är bevisad.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Breitbart_News_Network
https://en.wikipedia.org/wiki/Breitbart_News
Senast redigerad av Lasbond3000 2022-08-06 kl. 17:43.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in