2022-08-03, 12:02
Medlem
Om jag sitter i fängelse, hur kan jag lyssna på min favoritmusik?

På SiS hemmen har jag fått ha en liten mp3 och själv gå till en dator och ladda ner mina favoritlåtar.

Om jag sitter i fängelse, får jag ta med mina mp3 spelare dit och be vakterna ladda dem? Jag är själv tveksam till om dessa kommer godkännas? Har man mp3 inom kriminalvården också? Jag har inte fått ha det som häktad iaf. Hur lyssnar de intagna på musik annat än genom radion?
Citera
2022-08-03, 12:16
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtsnobb
Om jag sitter i fängelse, hur kan jag lyssna på min favoritmusik?

På SiS hemmen har jag fått ha en liten mp3 och själv gå till en dator och ladda ner mina favoritlåtar.

Om jag sitter i fängelse, får jag ta med mina mp3 spelare dit och be vakterna ladda dem? Jag är själv tveksam till om dessa kommer godkännas? Har man mp3 inom kriminalvården också? Jag har inte fått ha det som häktad iaf. Hur lyssnar de intagna på musik annat än genom radion?

CD spelare, dock får man inte ha brända skivor men det finns sidor på Instagram som säljer brända skivor med tryck på.
Citera
2022-08-03, 12:18
Medlem
TheJackets avatar
https://www.kriminalvarden.se/global...rad-2020_4.pdf

Här
Citera
2022-08-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
CD spelare, dock får man inte ha brända skivor men det finns sidor på Instagram som säljer brända skivor med tryck på.

Ok tack
Kan du ge länk/ exempel på någon instagramförsäljare eller någon bra sida på internet eller affärskedja som säljer skivor?
Citera
2022-08-03, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz

Tack, redan fått tag i försäljare. Jag vill ha lite special musik som inte finns i vanliga cd i cd-butiker.
Citera
2022-08-03, 20:01
Medlem
Sonny00s avatar
Kan ni inte starta en fängelseorkester? Förutom marschschlagers brukar en lättare repertoar som boogie-woogie vara populärt.
Citera
2022-08-03, 20:06
Medlem
lyssna på mycket musik och memorera dem. och använd sedan din fantasi för att lyssna på musiken med hjälp av dina hjärnförmågor. funkar väldigt bra.
Citera
2022-08-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
lyssna på mycket musik och memorera dem. och använd sedan din fantasi för att lyssna på musiken med hjälp av dina hjärnförmågor. funkar väldigt bra.

Du skämtar kanske men jag har faktiskt gjort det också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in