Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-03, 12:59
Medlem
Än så länge bara en ny deltagare som tillkommit efter första dagen.
2022-11-03, 13:01
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Valentino är dock underhållande, beter sig som en jättebebis hela tiden…dom tassar på tå för honom då han blir stött för minsta lilla och tror att han är bäst på precis allt, både i tävling och det sociala spelet. Han har många åsikter om andra, men är helt utan självinsikt.
Programmet behöver stolpskott som honom för att få tittare, tyvärr
Stolpskott som söker finns det garanterat gott om. Varför välja ut ett stolpskott enbart för att denne är bror till en offentlig person?

"– Men han är en jävel på att ta sig ut ur kniviga situationer, han är otrolig på att sätta sig i skiten och sen ta sig ur det, vilket är till hans fördel."
-Anis don Demina om sin storebror Valentin.

Man får väl anta att han konstant satt och fortsätter sätta andra i skiten för att undvika att hamna där själv, det är bara att se hur han beter sig i programmet. En riktig råtta och pissmänniska, uppenbarligen. Kanske dags för en skvallertråd om det inte redan finns en?
2022-11-03, 13:10
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur långt är det till sammanslagning nu, tror ni?

Bara att gå in och titta genom tidigare säsonger. Brukar nästan alltid vara samma avsnitt (med en möjlig diff på 1 avsnitt).

Och om det kommer nya deltagare så borde det vara i början av nästa vecka. De brukar dyka upp runt avsnitt 20.
2022-11-03, 13:36
Medlem
[quote=chaga|82277273]
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77

Det kanske var det som fick bägaren att rinna över. Valle har tidigare varit inne på att Andreas inte presterar men sagt något i stil med "han får vara kvar en stund till".

Jag tycker inte att Andreas har varit speciellt duktig i tävlingar, jag undrar nästan om han sparar på krafterna till sammanslagningen..

Av ren nyfikenhet sökte jag upp Andreas på Google, han verkar till vardags inte alls vara äventyrare utan snarare en statist...där ser man, undra hur många tv4 castat från diverse statistpooler hehe
2022-11-03, 14:06
Medlem
farlings avatar
Alltså Valentino Demina, jag är övertygad om att han inte kan hålla sig härifrån utan läser säkert varenda ord som skrivs om honom här.

I dagens avsnitt
2022-11-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Alltså Valentino Demina, jag är övertygad om att han inte kan hålla sig härifrån utan läser säkert varenda ord som skrivs om honom här.

I dagens avsnitt
Jag tror inte han läser här för då hade vi sett någon i forumet som försvarar honom hela tiden. Fast å andra sidan är han rätt tyst om sin kritik på instagram eftersom han raderar den och låtsas som den inte finns.
Senast redigerad av chaga 2022-11-03 kl. 14:14.
2022-11-03, 14:12
Medlem
Timodjin77s avatar
[quote=Shieldhero|82277882]
Citat:
Ursprungligen postat av chaga

Av ren nyfikenhet sökte jag upp Andreas på Google, han verkar till vardags inte alls vara äventyrare utan snarare en statist...där ser man, undra hur många tv4 castat från diverse statistpooler hehe

Inte för att det gör jättemycket men nu har du citerat så det ser ut som jag skrev det där. Jag hävdar ju i princip motsatsen.
2022-11-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag tror inte han läser här för då hade vi sett någon i forumet som försvarar honom hela tiden. Fast å andra sidan är han rätt tyst om sin kritik på instagram eftersom han raderar den och låtsas som den inte finns.

Han är på faceook, med i en Robinsongrupp, svarar på negativa inlägg. Som bara han kan(förnekelse).
2022-11-03, 19:18
Medlem
Ganonitos avatar
2022-11-03, 19:42
Medlem
DoktorNos avatar
Maskade Kris och några till för att hamna i öråd och få chansen att rösta ut Valentino?

Jag hoppas det.

Edit: Efter reklampausen visade det sig att de nog inte maskat. Synd, det hade ju varit lite roligt om de andra snackat ihop sig om en sån sak
Senast redigerad av DoktorNo 2022-11-03 kl. 20:07.
2022-11-03, 19:45
Medlem
G.Silverbanes avatar
Valentino är en redig jävla psykopat...
2022-11-03, 19:49
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Valentino är en redig jävla psykopat...
Snarare en halvidiot med mindervärdeskomplex. Han lever verkligen i sin egen värld. Det roliga är ju att han tjatar om "i min värld..." som om allt kretsar kring honom. Men det är väl ett sätt att boosta sina tillkortakommanden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in