Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-01, 19:39
Medlem
peterZiipens avatar
Hänger faktiskt inte med här; hur menar Valle att Alex missförstod honom när de stod ute i vattnet? o.O
2022-11-01, 19:40
Medlem
Mr-Kristers avatar
Efter allt försvar av Valle idag så får jag ändå erkänna att han är en bossig dumjävel utan motsvarighet i robinsons historia. Sista scenen innan pausen sen, hahaha!
2022-11-01, 19:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad fan gjorde Valle för självbelåtna miner innan pausen?

Han har lika fula ögon som Anis
2022-11-01, 19:44
Medlem
526s avatar
Jag skulle döda den där psykopatidioten. Visar mentaliteten blattar har.
2022-11-01, 19:48
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Fast det där med darriga nerver va ju bara ett fegt sätt av LO att bråka med honom och gömma sig bakom faktum att det va en smågrej, samtidigt som han var mycket väl medveten om hur en dramaqueen som Valle skulle ta det.

Påminner om Hayes vs Mattias 2021. Mattias retade och pikade Hayes tills han höll på att bli sönderslagen av densamma och sen stod han heelt frågandes till hur stora stygga Hayes kunde bli så arg på lilla oskyldiga Mattias...

Patetiskt och passivt aggressivt i båda fallen. Inte klädsamt för män att bete sig så

Vet inte men tror inte LO egentligen var ute efter att provocera. LO, inåtvriden norrlänning, man kan inte klandra honom för att han är lite oförmögen i det sociala.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hänger faktiskt inte med här; hur menar Valle att Alex missförstod honom när de stod ute i vattnet? o.O

Bra fråga, det går inte att missförstå vad Valle säger, han menar klart och tydligt att Alexanders lag röstat ut Nathalie - Alexander svarar och stänger igen käften på Valle och säger att Valle inte har koll - Valle sitter på middagen och säger till Homayon att Alexander "missförstått" honom. Missförstått vad? Antagligen kunde inte Valle hantera att någon tystade honom så effektivt och gick runt därefter och kände sig förnedrad så istället ville han vända det till att Alexander utåtagerat och "missförstått" någonting. För alla som lyssnade fanns det inget att missförstå. Valle ville bara hitta en undanflykt.
2022-11-01, 20:02
Medlem
Kellywomans avatar
Usch säger jag bara. Valle är en manipulativ, självgod narcissistiskt med psykotiska drag. L-O och Kris verkar vara de enda som ser igenom honom.
Äcklig människa
2022-11-01, 20:04
Medlem
plumba69s avatar
De måste ha mycket film som de klipper ihop till varje avsnitt varför gör de ett helt avsnitt som bara handlar om Valle ?.
2022-11-01, 20:05
Medlem
DoktorNos avatar
Någon som räknat på om de som åkt ut tidigt haft mer tv-tid de första veckorna än de som hållit sig kvar till sammanslagningen?

Jag tänkte ifall, när produktionen klipper ihop avsnitten, att de låter t.ex Valle vara med extra mycket nu eftersom han snart kommer att blir utröstad?
2022-11-01, 20:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Nån borde sätta igång och sjunga under tiden Valle håller hov för att se hur han reagerar
2022-11-01, 20:10
Medlem
I år har jag hittills undvikit tråden, och gör nu mitt första inlägg, utan att ha läst vad ni har skrivit. Därför vet jag inte om ni håller med mig, eller om ni har den motsatta åsikten. Mitt förakt mot Valentino är det största jag upplevt mot någon deltagare under alla tidigare säsonger! Fan vilken jävla egoistisk nolla!!! Faktum är att jag tycker oerhört illa om de flesta av hans lagkamrater, av den enkla anledningen att de ens accepterar Valentino. Hur är det möjligt?
2022-11-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tack, skönt att de flesta verkar ha ungefär samma åsikt!

Valle, som alla tydligen kallar honom, vet att han själv alltid har rätt i allt han säger och gör. Det kvittar helt om han är dum i huvudet, som här, han vet ändå att han har rätt. Han är en självisk ointelligent besserwisser, som förhoppningsvis aldrig i sitt liv får barn.
2022-11-01, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tack, skönt att de flesta verkar ha ungefär samma åsikt!

Valle, som alla tydligen kallar honom, vet att han själv alltid har rätt i allt han säger och gör. Det kvittar helt om han är dum i huvudet, som här, han vet ändå att han har rätt. Han är en självisk ointelligent besserwisser, som förhoppningsvis aldrig i sitt liv får barn.

Han har väl minst ett barn! Inte den bästa förebilden kanske!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in