Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-21, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umleitung21km
Bäst i årets säsong tycker jag var när Pelle talade så varmt om sin poncho, för att minuten senare bli av med den.

Vad hände med Lo:s dunjacka försvann den helt o hållet eller? För Valle fick väl behålla gosedjuret.
2022-12-21, 12:32
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror nog Petra genomskådade pundarn och han skulle inte nå upp till kraven för Elitstyrkans Hemligheter. Silicontuttar räcker inte och pundaren visade ju vilken typ av mobbare han är. Gav sig på dom spädaste varelserna i såpan istället för att visa sig själv duglig. Han kan möjligen ersätta mongot i ICA,s reklam.

Om man kunde bänkpressa 200kg med silikontuttar så hade fler skaffat såna.
2022-12-21, 12:49
Medlem
Czarens avatar
Fattar inte hur folk här på Flashback kan bli så jävla butthurt över att Alex spelade på sina styrkor, dvs den sociala biten och dessutom ägde upp till sitt beteende som en riktig jävla man under sista örådet.
Han fattade ju med en gång att det fanns två spel i Robinson, dels de fysiska tävlingarna men även det socialaspelet på stranden.

Han tog ju dessutom förlusten med värdighet och hade bara fina grejer att säga om alla som varit.
Sen hade jag behandlat Helene & Homayon exakt likadant om jag var där, kalrt som fan man vill slå ut de starkaste på tävling för att öka sina egna chanser.
2022-12-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag hade velat se att man slumpvis blandade om lagen som i Survivor. Det är ett perfekt sätt att spräcka pakter.
Så länge det löser problemet med karaktärer som går långt bara för att de inte är ett hot. Att vara ett hot behöver gynnas mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Umleitung21km
Bäst i årets säsong tycker jag var när Pelle talade så varmt om sin poncho, för att minuten senare bli av med den.
Ha ha

Pelle hade kunnat gå långt.
2022-12-21, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Fattar inte hur folk här på Flashback kan bli så jävla butthurt över att Alex spelade på sina styrkor, dvs den sociala biten och dessutom ägde upp till sitt beteende som en riktig jävla man under sista örådet.
Han fattade ju med en gång att det fanns två spel i Robinson, dels de fysiska tävlingarna men även det socialaspelet på stranden.

Han tog ju dessutom förlusten med värdighet och hade bara fina grejer att säga om alla som varit.
Sen hade jag behandlat Helene & Homayon exakt likadant om jag var där, kalrt som fan man vill slå ut de starkaste på tävling för att öka sina egna chanser.
Hade inte tänkt på det, men det har du rätt i att han tog det bra och han var stark i det sociala spelet. Tror de som stör sig på honom mest, är de som tror sig genomskådat något som inte är äkta och de som gillar honom mest, sväljer allt.
Senast redigerad av re1Y 2022-12-21 kl. 13:56.
2022-12-21, 14:52
Medlem
lunarluddes avatar
Riktigt nice att LO tog hem det, var jäävligt nervös inför finalen där i slutet att Martin skulle vinna, skulle fan bryta ihop om martin vann, han har bara varit kvar för att han inte är något hot annars hade han blivit utröstad tidigare.

Haha kikade in på Valentinos youtube, han har inte gjort något avsnitt av finalen men alla andra avsnitt? Istället har han gjort en "Best of valle", misstänker killen är små bitter på att LO vann.
2022-12-21, 16:45
Medlem
Någon som vet vilken ö eller ögrupp säsongen spelades in på?
2022-12-21, 16:48
Medlem
CS128s avatar
[quote=Heymid|82838402]Någon som vet vilken ö säsongen spelades in på?[/QUOT

Exakt vilken Ö - eller vilka Öar - det var kan man kanske fråga någon deltagare om på deras Insta?
2022-12-21, 16:49
Medlem
[quote=CS128|82838447]
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Någon som vet vilken ö säsongen spelades in på?[/QUOT

Exakt vilken Ö - eller vilka Öar - det var kan man kanske fråga någon deltagare om på deras Insta?
TV4 har aldrig sagt mer än Malaysia.
2022-12-21, 16:54
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Någon som vet vilken ö eller ögrupp säsongen spelades in på?

Gå tillbaka till början av min trådhistorik så finner du koordinater och karta över både stranden för Gränslandet och stranden där de gick i land. Annars kan du googla Langkawi så får du upp öarna.
Senast redigerad av peterZiipen 2022-12-21 kl. 16:56.
2022-12-21, 16:56
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren

Det är avundsjuka, för att de som spyr galla över andra är själva så misslyckade, men så är det, bättre att klaga på andra än att se sina egna brister.
2022-12-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gå tillbaka till början av min trådhistorik så finner du koordinater och karta över både stranden för Gränslandet och stranden där de gick i land. Annars kan du googla Langkawi så får du upp öarna.
Gjorde en avancerad sökning, hittade inga koordinater... kan du numrera inlägget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in