Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-20, 20:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
"Går oftast under namnet Pam" hur vet du det?

Om hon kallas det av nära och kära låter jag såklart vara osagt, men hon har absolut kallats för Pam under sin tid i försvarsmakten, samt under tidigare tv-produktioner. Det är också ett namn hon flitigt använder vid varumärkesbyggande:

- har enbart kallats för Pam i alla säsonger av Elitstyrkans Hemligheter
- Heter pambypetra på insta
- Hennes bok heter Kodnamn: Pam
- Hennes logotyp på hennes hemsida är PAM
- Hon drivet ett luddigt gym i Umeå som heter GymByPam
- Finns en podd i p1 som heter Kodnamn Pam – elitsoldatens hemliga liv

med mera
2022-12-20, 20:49
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vi märkte det. Fanns inget gott i pundaren alls.
Är du bättre? Varför är du bättre?
Jag gilla han som fan. Det är ju tävling.

Han är kristen dessutom. Såg du inte Jesus tatueringen? Han gör sitt bästa..

Det kanske du oxå gör efter dina omständigheter.
2022-12-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Haha här ser vi den egentliga anledningen till att så många höll på Helen. Att hon ser bra ut. Hade absolut noll att göra med hennes prestation på tävlingarna eller att hon hade så många emot sig. Det var först efter att Helen kom till Gränslandet för andra gången som hon började stiga i popularitet.

Haha, absolut. Visst skadar det inte. Jag började faktiskt heja på henne efter Gränslandet. Det var dock inte för att hon var snygg för det var hon hela tiden utan för att hon fick mer tv-tid där. Ingen visste jag knappt att hon var med.
2022-12-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Hoppas de ändrar konceptet till nästa år att man enbart kommer till gränslandet om man åkt ut på tävlingar, och inte utröstningar. Eller skippa gränslandet helt.

Problemet är ju dock att alla starka karaktärer och alla som är duktiga i tävlingar kommer åka ut direkt. Alla kommer vara som Martin till slut för att komma långt. Trist och dålig i tävlingar men harva sig fram för att alla vill ha med honom i en finalvecka.
2022-12-20, 21:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooonie
Är du bättre? Varför är du bättre?
Jag gilla han som fan. Det är ju tävling.

Han är kristen dessutom. Såg du inte Jesus tatueringen? Han gör sitt bästa..

Det kanske du oxå gör efter dina omständigheter.
Det var verkligen vidrigt att se hans labbar med texten JESUS. Tror det var det som man äcklades mest av. Att vanhedra denne messias så starkt och speciellt när han torkar sig i röven med hans namn.
2022-12-20, 21:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Hoppas de ändrar konceptet till nästa år att man enbart kommer till gränslandet om man åkt ut på tävlingar, och inte utröstningar. Eller skippa gränslandet helt.

Håller med. Jag kan köpa att man får komma till Gränslandet om man åker ut på annat sätt än genom ett öråd om man nu tvunget måste ha sådana twister, men blir man utröstad borde man vara ute för gott.
2022-12-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Håller med. Jag kan köpa att man får komma till Gränslandet om man åker ut på annat sätt än genom ett öråd om man nu tvunget måste ha sådana twister, men blir man utröstad borde man vara ute för gott.

Jag tycker tvärtom. Är man så kass så man förlorar tävlingar kan man åka hem.
Utröstad för att man är ett stort hot borde ges en ny chans i gränslandet
2022-12-20, 21:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Jag tycker tvärtom. Är man så kass så man förlorar tävlingar kan man åka hem.
Utröstad för att man är ett stort hot borde ges en ny chans i gränslandet

Fast alla tävlingar passar inte alla. Man kan vara hur bra som helst i en tävling, men sämre i en annan. Det är så oerhört slumpmässigt vem som kommer sist i en tävling så därför är det bättre att de som åker ut på det vanliga sättet åker hem och de som bara har ren otur får en extra chans.

Helst av allt hade jag dock sett att ingen åkte ut genom en tävling utan att det är som i Survivor där det är öråd ända fram till slutet och sedan får vinnaren av den sista tävlingen bestämma vem den vill ha med sig till slutet och sedan får de andra två göra upp i en eldkamp.
2022-12-20, 22:11
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det var verkligen vidrigt att se hans labbar med texten JESUS. Tror det var det som man äcklades mest av. Att vanhedra denne messias så starkt och speciellt när han torkar sig i röven med hans namn.

Men Jisses! Hur är du funtad som kan känna så mycket avsky för någon som är med i ett sketet tv-program? Skaka av dig hatet och börja lev istället. Alex är så mycket mer man än vad du nånsin kommer att bli, baserat på alla dina inlägg i den här tråden..
2022-12-21, 01:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Men Jisses! Hur är du funtad som kan känna så mycket avsky för någon som är med i ett sketet tv-program? Skaka av dig hatet och börja lev istället. Alex är så mycket mer man än vad du nånsin kommer att bli, baserat på alla dina inlägg i den här tråden..
Uppfattade du som att gamla pundare skulle hyllas och hedras i denna tråd? Då får du kanske söka dig till någon fanclub om nu herr Pundare har nån sån?. Läste att han blockar och raderar alla negativa kommentarer på sin IG så du behövs där! Jag står fast vid mina kommentarer och kommer inte skriva något fint.
2022-12-21, 07:21
Medlem
Bäst i årets säsong tycker jag var när Pelle talade så varmt om sin poncho, för att minuten senare bli av med den.
2022-12-21, 07:21
Medlem
Kan tycka att L-O var värdig all framgång och allt skrivande om pundare eller icke "normala" personer så tror jag nog att dom som söker och ställer upp i diverse program har nog en liten bokstavskomb som övriga befolkningen!
Jag tycker Petra "Pam" skulle få köra minst 1 säsong till istället för Anders som alltid verkar få glida in på färdiga program...
Jaja, Farmen nästa :-)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in