Gråtporr har varit het grej för tv-produktioner några år nu. Nytt i denna säsong är deltagare som berättar om svåra minnen. Allt det vi ser är id-vänsterns fel.
Dom borde gå ut med en varning att avsnittet består av människor som grinar.
Var tvungen att stänga av, hoppas vi slipper bölande vuxna i morgondagens avsnitt.
Floskel-TV just nu från Alex, och jag åsyftar inte ringa-hem grinandet (hon grinar över någon hon ändå kommer göra slut med inom nått åt)
Gött att Andreas valde att inte exponera Röjar-Ralf för svenska folket,
han skulle få så mycket hat när vi inser att detta barn inte är så unik som han framställs
Tänk om det har blitt krig i Sverige filosoferar Sandra, hon sa nått
dumt igår också som jag dock glömt bort just nu!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-29 kl. 19:56.
Ja. Vad fan är grejen med alla dessa snyftavsnitt där de får prata med sina anhöriga? Tror Tv4 verkligen att det är underhållande TV?
Likadant med Gränslandet.
Allt de gjorde fram till duellen där Britten vann var att sitta och reflektera över sin resa hittills och vad de har uppnått bla bla bla.
Det är så torra karaktärer i år så detta var det bästa de kunde skrapa fram baserat på vad som hänt senaste dygnet. Hoppas fan alla förlorar och Jochen kommer in och vinner hela skiten sista dagen.
Floskel-TV just nu från Alex, och jag åsyftar inte ringa-hem grinandet (hon grinar över någon hon ändå kommer göra slut med inom nått åt)
Gött att Andreas valde att inte exponera Röjar-Ralf för svenska folket,
han skulle få så mycket hat när vi inser att detta barn inte är så unik som han framställs
Tänk om det har blitt krig i Sverige filosoferar Sandra, hon sa nått
dumt igår också som jag dock glömt bort just nu!
Sen har hon väl lösnaglar också, konstigt nog släpper inte färgen på nagellacket som det brukar göra då händerna varit i vatten mkt.
Näae... du har inte riktig koll här...
Hon har inte lösnaglar utan gelé- eller akrylnaglar eftersom de fortfarande ser bra ut. Det enda som händer är att utväxten av nageln syns.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!