Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-29, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Som flera redan har sagt så var snörena troligtvis anpassad efter deras kroppsvikt/muskelmassa. Sen finns det flera tävlingar där tjejerna gynnas, men då klagar inte ni feminister.
Förmodligen? Nä, de är inte det!
I vilka gynnas brudarna? Jag är inte feminist, men tjejer har 30% mindre muskler och det är sjukt stor skillnad.
2022-11-29, 10:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Förmodligen? Nä, de är inte det!
I vilka gynnas brudarna? Jag är inte feminist, men tjejer har 30% mindre muskler och det är sjukt stor skillnad.

Och det vet du hur? Har du insyn i produktionen kanske? I alla tävlingar där de ska hålla uppe tunga hinkar etc så är innehållet anpassat efter deras vikt, så att alla håller 30% av sin kroppsvikt eller vad det nu är. I den första tävlingen efter sammanslagningen gynnades tjejerna för där var det en fördel att ha små fötter. I den senaste rösttävlingen så var tjejerna bättre. Där hade dessutom en av dem jobbat som servitris, vilket var en sjukt stor fördel. Du resonerar och tänker precis som en feminist. Buhu, det är så orättvist att tjejer förlorar tävlingar mot killar, men när det är tvärtom hörs inte ett jävla pip från er.
2022-11-29, 11:26
Medlem
DeDenAssos avatar
Sandra ser förjävlig ut med de läpparna. Hela min umgängeskrets som kollar Robinson kallar henne för fiskläppen (hade nästan glömt hennes riktiga namn) Ser förjääääääävligt ut. I och med att hon ser ut att puta dygnet runt så ser det galet ut när hon gråter. Det är som att hon putar med läpparna x2.

Vafan är det för fel på folk som gör sånna fillers?

Ser ut som en jävla blåsfisk.
2022-11-29, 11:52
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDenAsso
Sandra ser förjävlig ut med de läpparna. Hela min umgängeskrets som kollar Robinson kallar henne för fiskläppen (hade nästan glömt hennes riktiga namn) Ser förjääääääävligt ut. I och med att hon ser ut att puta dygnet runt så ser det galet ut när hon gråter. Det är som att hon putar med läpparna x2.

I vissa kretsar är det där norm. Det märkliga är att jag hittar inga personer i min bekantskapskrets, bland jobbarkompisar eller för den delen inte heller på såna här forum som tycker att det är snyggt eller begriper varför de gör så.

Det är väldigt märkligt.
2022-11-29, 15:01
Medlem
Troligen det sämsta avsnittet i Robinsons historia.
2022-11-29, 15:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det är samma format. Det är Tv4 som har förstört programmet med alla twister till höger och vänster, vilket gör det omöjligt för deltagarna att planera sitt eget spel.
Där håller jag med till 100%.
2022-11-29, 15:37
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:

Håller med. Det är tragiskt
att människor med låg självbevarelsedrift använder sig av konstgjorda medel för att "förbättra" sitt utseende. Oftast får ju resultatet motsatt verkan.
Själv är jag skrynklig som en gammal dagstidning som legat undangömd på nån vind i hundra år.
Men jag åldras med behag och är stolt över det.
Sofia, som driver en skönhetssalong, har också pumpat in diverse kemiska produkter i läpparna. Jag förstår verkligen inte hur de kan tycka att detta är snyggt!? Men vill man se ut som Kajsa Anka eller Benny Blåsfisk...tja då får man väl stå ut med lite gliringar här i forumet 🤪
2022-11-29, 16:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Troligen det sämsta avsnittet i Robinsons historia.

Ja. Vad fan är grejen med alla dessa snyftavsnitt där de får prata med sina anhöriga? Tror Tv4 verkligen att det är underhållande TV?

Likadant med Gränslandet.

2022-11-29, 16:38
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ja. Vad fan är grejen med alla dessa snyftavsnitt där de får prata med sina anhöriga? Tror Tv4 verkligen att det är underhållande TV?

Pang på rödbetan där. Förstår inte heller detta. Men är ju dock inte så ovanligt numera i diverse säsonger. Tacka vet jag när Strix höll i skiten. Då var det ord & inga klagovisor.
2022-11-29, 17:05
Medlem
Citat:

Sen har hon väl lösnaglar också, konstigt nog släpper inte färgen på nagellacket som det brukar göra då händerna varit i vatten mkt.
2022-11-29, 17:46
Medlem
Citat:

Gråtporr har varit het grej för tv-produktioner några år nu. Nytt i denna säsong är deltagare som berättar om svåra minnen. Allt det vi ser är id-vänsterns fel.
2022-11-29, 18:10
Medlem
Kellywomans avatar
Kollade insta som har en bild på gränslandet och vem vi vill skall komma tillbaka? Av ca 200 kommentarer så är det endast 2 röster på Britten. Resten på Helen och Greta. Tänk att vara så impopulär? Stämmer väl överens med vad jag själv också tycker. Har så svårt för Britten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in