Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-18, 16:35
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Homa kommer att vinna eftersom PK-Idioter styr Mainstream media.

Är Robinson live? Tänker att det redan är avgjort vem som vann?
2022-11-18, 18:27
Medlem
DoktorNos avatar
Ibland önskar man att man som tittare hade fem röster att lägga i öråden så man kunde få bort Alexander, Isabella och alla andra svagbegåvade som envisas med att slänga ur sig ett "fakking" då och då.

Det är inte det att dom svär som stör mig, det bekymrar mig föga, det är det där med att blanda in ord och fraser de hört i amerikanska filmer som irriterar mig sjukt mycket.

Jag hejar fortfarande på Kristofer och Helen. De verkar ha vett att inte låta käften glappa i onödan.
2022-11-18, 19:23
Medlem
lunarluddes avatar
Hoppas på att LO tar sig tillbaka till robinson, ser dock mörkt ut.. Hade helst sett LO,kristoffer och helen i final, eller ev Alexander. Känns som att merdi fejkade att svimma under förra tävlingen för att hon inte kan ta att Helen vinner över henne. Kändes så jävla fejk haha. Sandra hade gärna fått åka ut direkt, men självklart ska hon ha en immunitet, känns surt.

Och britten.. fyfan vad jag stör mig på henne, hur hon beter sig i gränslandet. Hon sa att hon la sig i tävlingen mot Greta, jo tjena..
2022-11-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Nej det gör han inte,verkar ju trots allt vara en ganska trög typ, kommer inte att hålla till slutet Ända värdiga vinnaren är "kåkfararn!
Känns som det kan bli han Alex, Martin eller Kristoffer som vinner. De känns lite som stereotypa Robinson vinnare, ingen av deltagarna stör sig på dem och de är bra i tävlingar (vissa bättre än andra) och har "rätt" ålder.
Får hoppas på Kristoffer.
2022-11-18, 21:50
Medlem
Puma006s avatar
Nu visas det ett nytt klipp inför nästa avsnitt på örådet.
Låter som en kille eller flera killar sjunker.
Sofia kommenterar - Omoget.
Andreas kontrar snabbt - Bidra med mer då.
2022-11-19, 03:12
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Andreas och Alex läste ju brevet själva och höll på, tror även de tittade på skattkartan. Sen höll inte Alex deras hemlighet om immunitetsförgöraren. Han kunde ju frågat Kris och Andreas först om det var okej att han berättade för Martin. Det är mycket det också att han framställer sig som så god men han spelar fulspel samtidigt.

Jag har inte märkt att han spelat fulspel. Killarna kom överens om att inte lägga imunitetsförgöraren på en kille och då gör det ju inget att Martin fick veta.
Men en sak jag däremot stör mig på är hur killarna inte försöker ta ut varandra, de hade ju paktat mot homayon och Andreas om de var smarta.
2022-11-19, 11:09
Medlem
Hoppas att Gränslandet upphör snart tröttsamt då de utröstade hamnar där istället för att helt åka ut. Hade blivit bättre tv då om Gränslandet togs bort helt o hållet. Är väl bara i Svenska Robinson de får en ny chans att komma in igen?
2022-11-19, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag har inte märkt att han spelat fulspel. Killarna kom överens om att inte lägga imunitetsförgöraren på en kille och då gör det ju inget att Martin fick veta.
Men en sak jag däremot stör mig på är hur killarna inte försöker ta ut varandra, de hade ju paktat mot homayon och Andreas om de var smarta.
De kom överres om att inte använda förgöraren på någon av dem 3. De sa inget om Homayon och Martin. I senaste avsnittet verkar det som att Alex dragit med alla killarna i en pakt, men i avsnittet där de fick immunitetsförgöraren så var det inte säkert att det skulle bli så.
2022-11-19, 15:00
Medlem
Sofia är så härlig, såg när hon reagerade på Robinson på Valles ytkanal.
2022-11-19, 15:35
Medlem
Bakarettans avatar
Britten måste vara den bittraste bitterf-an i Robinsons historia. Lider med L-O som behövt leva ihop med henne i Gränslandet. Men uppdatera mej gärna om det har funnits nån värre.
Sandra, en sån elak och självcentrerad person. Har hon månne utnyttjat Bella?
De två verkar ju inte vara bästisar längre.
Helen, Kris, Sofie & L-O står högst på min vinnarlista just nu iallafall.
Homa, Greta,Britten, Alex,Andreas,Merdi,Martin...vilka losers! Speciellt idioten Alex som genom sitt lismande försöker tala folk till rätta. En jävla orm rakt igenom. Typisk gammal pundare som berättigar och hävdar sig själv genom att "jag är så förstående och allt jag säger är så rätt så" liksom...
2022-11-19, 15:36
Medlem
Bakarettans avatar
Glömde ju Bella..
Hon är nog en Joker.
2022-11-19, 16:40
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Nu visas det ett nytt klipp inför nästa avsnitt på örådet.
Låter som en kille eller flera killar sjunker.
Sofia kommenterar - Omoget.
Andreas kontrar snabbt - Bidra med mer då.
Dykt upp ett klipp till som kan ha något med detta att göra som hänt tidigare (Gått många timmar sedan jag såg detta).
Minns inte exakt hur Andreas formulerade sig. han sa ungefär: snackar med alla utom Helen och Sofia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in