Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Kan vi förvänta oss att produktionen ser till att Homayon vinner?
"Grejen är att i den här, nu när vi är vid elden, jag och Andreas är först och försprång. Vi får upp en eld ganska snabbt. Alltså precis här någonstans skriker Homayon ”Mitt eldstål är trasigt!”, hela tävlingen bryts, säger Sofia och fortsätter:."
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/robinson-t%C3%A4vlingen-avbryts-efter-homayons-utspel-deltagaren-rasar-j%C3%A4tteor%C3%A4ttvist/ar-AA14eyeX
Då har du missuppfattat texten. När tävlingen avbröts, efter de så började tävlingen om på nytt. Mycket klipps bort som vi tittare inte får se.
"– Grejen är att i den här, nu när vi är vid elden, jag och Andreas är först och försprång. Vi får upp en eld ganska snabbt. Alltså precis här någonstans skriker Homayon ”Mitt eldstål är trasigt!”, hela tävlingen bryts, säger Sofia och fortsätter:
– De kommer in, släcker alla eldar. Alla får en ny uppsättning med vad man än har och sen får vi gå tillbaka upp och sen så räknar de såhär ”Sofia, jag ropar efter fyra sekunder så får du gå ner, så vi iscensätter det här igen”.
Hade varit bättre om produktionen gett deltagare nytt tändstål direkt när går sönder istället för att avbryta och börja om tävlingen.
När Homayon vart kapten och när de åt hamburgare , till "efterrätt" fick bara Homayon en godispåse men han delade med sig till alla andra. Detta vart bortklippt.