Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-05, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Trailern till söndagens avsnitt
2022-11-05, 14:25
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Yes, ska bli spännande att se utfallet i morgondagens tävling. Sättet Valle la stickorna i lottningen mellan LO och Ulf tkr jag ändå visar på någon form av intelligens. Sen har han självklart gjort en hel del korkade uttalanden.

Hur tror du själv att placeringen blir?

Tycker det känns väldigt svårt att bedöma LO, Ulf, Kris och Britten sinsemellan. Nån av dem tror jag vinner en tävling som tar IQ i anspråk. Spontant kanske jag skulle sagt Kris, men så inser jag, att det är nog mest, för att han verkar komma från ungefär samma miljö som jag och uttrycker sig som jag själv gör och jag skulle nog ha ganska lätt för att snacka med honom.

Valle besitter manipulationsförmåga och bondslughet. Det är det ingen tvekan om men rent intellektuellt ser jag honom som svag.

Dött lopp mellan Julie och Valle och Andreas sist (sjungande).
2022-11-05, 14:52
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Två av dessa tre personer åker ut på söndag, kan nog bli ett bra avsnitt på sömdag. Bild nästa vecka!

Uppdatering trailern på TV4 inför nästa avsnitt, har visats tillräckligt mycket för räkna ut vem som blir nästa person som ryker.

Spekulationer om örådet
Senast redigerad av Puma006 2022-11-05 kl. 14:59.
2022-11-05, 15:52
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Trailern till söndagens avsnitt

Som de kör på live-TV? Jag hittar inget på play.
2022-11-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Som de kör på live-TV? Jag hittar inget på play.
Ja precis, den de visar på linjärt ja
2022-11-05, 18:50
Medlem
Citat:
Verkar vara IQ involverat i den kommande immunitetstävlingen. Kommer ha helt fel, men tippar på följande placering:

1. Kris
2. Valle
3. Ulf
4. LO
5. Julie
6. Andreas
7. Britten
Britten kommer nog inte sist, det var ändå hon som löste knuten tillslut.

Jag tror
1. Kris
2. Britten
3. Ulf
4. LO
5. Valle
6. Julie
7. Andreas
Senast redigerad av chaga 2022-11-05 kl. 18:54.
2022-11-05, 18:54
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Britten kommer nog inte sist, det var ändå hon som löste knuten tillslut.

Var bara flax, tog ca 6 timmar att få upp knuten. Eftersom det tog så pass lång tid är jag övertygad om att de bara drog på måfå i snöret och klossarna, och till slut, av en slump, fick upp det.
2022-11-05, 18:57
Medlem
Citat:
Var bara flax, tog ca 6 timmar att få upp knuten. Eftersom det tog så pass lång tid är jag övertygad om att de bara drog på måfå i snöret och klossarna, och till slut, av en slump, fick upp det.
Hon verkar ändå vara en som tror på sig själv när det gäller tanketävlingar, och det kan ge mycket, vissa ger bara upp utan att försöka. Tror tyvärr LO är en sån som kan ge upp och säga "det går int" om han inte har lite flax i början, speciellt när han vet att han kommer röstas ut iaf.

Nu när jag tänker på det tror jag faktiskt det blir LO som åker i tävlingen

Spoiler (en sak Valle sa)
Senast redigerad av chaga 2022-11-05 kl. 19:06.
2022-11-05, 19:14
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Spoiler (en sak Valle sa)
2022-11-05, 19:24
Medlem
Citat:
Yes, ska bli spännande att se utfallet i morgondagens tävling. Sättet Valle la stickorna i lottningen mellan LO och Ulf tkr jag ändå visar på någon form av intelligens. Sen har han självklart gjort en hel del korkade uttalanden.

Hur tror du själv att placeringen blir?

Men jösses, förstod du inte att han var efterklok när han hade resultatet med stickorna som facit?
2022-11-05, 19:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Men jösses, förstod du inte att han var efterklok när han hade resultatet med stickorna som facit?
"Men jösses". Eeeeeeeeeeeeeeeh, va? Man såg t.o.m. hur han hade lagt den ena pinnen lite längre ut än den andra. Uppenbart att han hade en tanke med det. Otroligt basic att tro att han är helt dum i huvudet som inte är kapabel till att försöka psyka LO med stickorna genom att ha olika längd...
2022-11-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Den scenen var väl endast på "det som kommer i veckan" så tänkte att hela scenen kanske kommer på söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in