2022-08-02, 14:24
Medlem
Svågern hade ett litet bröllop under senare delen av covid-perioden.

Som utgångsmusik hade de valt låten Marry You med Bruno Mars. Är det inte för cheezy med just den låten vid just det tillfället?

Är min svåger en basic bitch som kör så mainstream vid bröllopet med just den låten?

Allla gillar ju olika och känner kanske rätt vinnare vid olika sorters musik, det kan jag respektera.

Är han en basic bitch med en låt som är så fruktansvärt cringe att spela vid tillfället, eller är låten helt ok att köra med?
Senast redigerad av revolttre 2022-08-02 kl. 14:30.
Citera
2022-08-02, 14:45
Medlem
Cindells avatar
Så länge brudparet blev glada av låten är det väl bra? Kanske har de något speciellt minne till musiken.

Döm inte andra, gläds med dem istället.
Citera
2022-08-02, 14:49
Medlem
Äh, ibland får man unna sig lite basic bitchighet, allt måste inte vara unikt hela tiden. Grattis till din svåger!
Citera
2022-08-02, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Så länge brudparet blev glada av låten är det väl bra? Kanske har de något speciellt minne till musiken.

Döm inte andra, gläds med dem istället.

Jag gläds absolut. Gifte mig själv för snart ett år sedan.

De själva vart ju jätteglada, men jag tror inte att de är "deras låt" eller så.

Men, tänker mest på att det blir så tillrättalagt på nått vis. Lite som att spela "We are all the winners" vid slutet av en tävling vid ett sportevenemang.

Jag fick samma känsla som när en del friar med någon slags flashmob eller vid vattnet under en solnedgång. Det är så gjort.
Citera
2022-08-02, 15:11
Medlem
From this moment med Shania Twain
I do med Abba
Utan dina andetag med Kent

Finns många basicbitch låtar att ha med på bröllop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in