2022-08-01, 19:09
Medlem
Jag får inte Lego Mario figuren att reagera på streckkoderna i legobyggsatsen. Jag har ominstallerat, fabriksåterställt, uppdaterat och läst Legos alla tips och råd. Finns det någon som vet vad jag ska göra?

Så här står det på Legos supportsida: ”Firmwaren för LEGO® Super Mario ™ innehåller endast actionplattorna för startbanan när du börjar spela.”

Kan någon vänlig människa berätta för mig vad det betyder?

Råkar något snille här på fb begripa hur jag löser detta innan Legosupporten öppnar i morgon kl 9 skulle jag bli så glad.
Citera
2022-08-01, 19:46
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimRobinAlex
Jag får inte Lego Mario figuren att reagera på streckkoderna i legobyggsatsen. Jag har ominstallerat, fabriksåterställt, uppdaterat och läst Legos alla tips och råd. Finns det någon som vet vad jag ska göra?

Så här står det på Legos supportsida: ”Firmwaren för LEGO® Super Mario ™ innehåller endast actionplattorna för startbanan när du börjar spela.”

Kan någon vänlig människa berätta för mig vad det betyder?

Råkar något snille här på fb begripa hur jag löser detta innan Legosupporten öppnar i morgon kl 9 skulle jag bli så glad.

Till vilken mobil är det?
Citera
2022-08-01, 22:32
Medlem
iPhone/iPad
Citera
2022-08-01, 22:34
Medlem
Har jag kanske lagt detta inlägg i fel forum? Ska det kanske vara i hobby eller familj?
Citera
2022-08-02, 10:20
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimRobinAlex
Har jag kanske lagt detta inlägg i fel forum? Ska det kanske vara i hobby eller familj?
Nu är supporten i varje fall öppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in