Citat:
Ursprungligen postat av
speed80
Skönt att höra att jag inte är helt tappad

Absolut inte

Det finns hopp om även dig och mig. Det jag sett om dig i tråden tyder på att du är en man som tänker och kan se olika infallsvinklar.
OnT
Borde väl domen falla på tisdag om jag nu är rätt på det?
Mitt fall så har jag alltid fått vänta 2 veckor innan domen faller. Så det borde vara fritt fram för var och en av oss ringa TR och få höra domen via telefon.
Ledsamt nog tror jag faktiskt numera att även den kvinnliga vakten kan komma fällas.
Enligt skribenten Devalli (som jag för övrigt inte alls håller med så ofta) verkade det som den kkvinnliga OV i rätten var den som sagt att man skulle "strypa ut" personen.
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga men under alla mina år i jobbet och på likande arbeten har jag aldrig hört någon tala om strypa ut någon annan.
Detta var bland det mest osmarta jag hört någon säga i rätten i en förhandling där någon mist livet. (även om nu finnen gjorde sig förtjänt av det) så finns det så många andra ord och termer hon kunde använt istället för dessa ordval.
Tror som sagt också på fällande domar, vållande till annan död.
Dömas för mord är ju bara löjligt att ens ta upp i tråden och spamma med samma meningar om och om igen (vi vet alla vem denna mannen är i tråden, så behöver knappt namnge personens nick).