Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-10-26, 20:08
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
”Under 2020 och 2021 har Fagersjönätverket haft en konflikt med personer som tidigare ingått i nätverket men sökt sig till Älvsjönätverket.”

Under denna period ha en ung man vid namn Kenny Markusson (Kenzo) avancerat i graderna och har flera gånger kontrollerats i bilar tillsammans med ledande kriminella i nätverket. Konflikten har lett till både mord och sprängningar.

Kenzo har tagit ställning mot de som sökt sig till Älvsjönätverket vilket bland inkluderar bröderna Dalgärd Viklund och andra personer från det som ibland kallas Farsta yngre eller 23st.

Dessutom anses han vara vän med den den för mordet på Sascha Dalgärd efterlyste Said Sadat. En annan person som Markusson samverkar med är Christopher Acea Fernandez (Chris).

….

”Fagersjönätverket (Farsta äldre) som idag består av ett 20-tal personer gör anspråk på flera områden och utövar även inflytande över andra nätverk söder om Stockholm. Basen för nätverket är Rågsved, Farsta, Farsta strand och Fagersjö.”

”De har samarbete med ett kriminellt nätverk i Skogås, Flemingsbergsnätverket såväl som med det kriminella gänget Filterlösa grabbar (FLG) i Tensta och Rinkeby. I Farsta äldre anses bland annat Christopher Acea Fernandez, Rami Ouertani, Kenny Markusson och Said Sadat ingå.”

”I Farsta yngre som nog är samma sak som älvsjönätverket (23st) idag anses exempelvis bröderna Mikael Viklund (tidigare Dalgärd Viklund) och Jordan Dalgärd, Laurino Nanga (Lorre), Malik Kabucho, Alasana Jallow, rapparen Amin Kwesto Aschberg (Peke) ( rappare) samt Jesper Lyada ingå.”


Från blog zaramis.

Syftar du på älvsjönätverket? Alltså 23st

Nej Farsta yngre är 23st dom är ett riktigt nätverk men det är inte älvsjönätverket jag tror inte det finns något som heter det. Jag tror bara det är några fåtal personer från Solbergaområdet som gör brott och inte alltid tillsammans
Citera
2022-10-26, 20:12
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Nej Farsta yngre är 23st dom är ett riktigt nätverk men det är inte älvsjönätverket jag tror inte det finns något som heter det. Jag tror bara det är några fåtal personer från Solbergaområdet som gör brott och inte alltid tillsammans
Älvsjö går runt o kallar 23st för luffare o sånt o dem beefar nog nu men innan var de vänner
Citera
2022-10-26, 21:05
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Älvsjö går runt o kallar 23st för luffare o sånt o dem beefar nog nu men innan var de vänner
vilka är älvsjö grabbarna som är ute idag?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback