• 2
  • 3
2022-07-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Jag gick ut för din skull TS och lät mig bli stucken på bröstet. Smärtan påminde lite om tusen nålar (en lek de flesta lekt/upplevt som barn)eller ett nyp. Smärtan varade i cirka 2-3 minuter, det var en pulserande smärta som påminner mig om tandvärk och avtog successivt med tiden. Nu cirka 40 minuter efter känns det lite obehagligt/svullet (tänk myggbett) men det gör absolut inte ont. Det svider svagt när jag rör kroppen och kliar lite.

Hmmm om detta är sant så är det definitivt en nte alls så farligt
Senast redigerad av Mr.identitetskris 2022-07-30 kl. 22:15.
Citera
2022-07-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Har också en helt jädra överdriven av skräck för getingar trots att blivit stucken utan större smärta.
Det jävligaste med fanskapen för min del att de jämnt ska flyga in i ansiktet och hålla på och ha sig. Vissa somrar går de helt apeshit i augusti och öppnar man en öl eller en läsk är de direkt där. Getingjävlarna försöker ju leta sig in varenda öppning som en kåt tonåring, på tjack.
Vad händer i Augusti, är det förberedelse för nästa års kull som behöver socker eller är det bara vattenbrist?

detta kan vara lugnet före stormen, kommer inte ihåg sist det var en sommar med mycket getingar men känns som att det var länge sen. Hoppas fanskapen blir utrotade
Senast redigerad av Mr.identitetskris 2022-07-30 kl. 22:20.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in