2022-07-28, 18:24
Medlem
Jag har bara köpt sex en gång tidigare och det var i Berlin. Kontakten gick jättebra och smidigt och jag var utförlig och berättade en hel del för att jag tänkte att det var bra att vara ärlig med vem jag var. Vi hade endast sms-kontakt och hon kom till mitt rum. Jag ångrar ingenting; dock hade jag stora problem att behålla erektionen, men det är ett separat problem och inte det jag tänkte ta upp här.

Är det något speciellt man bör tänka på när man tar kontakt via sms? Just nu kan jag inte samtala med mobilen pga. tekniska problem (som går att lösa, men inte på några får dagar utan det kommer att ta lite tid) så jag har skrivit att jag kan ringa upp via Skype om det skulle bli aktuellt. Jag vet inte om det låter konstigt, men det är i vilket fall som helst helt sant. Det gick ju bra med endast sms i Berlin. Jag har inte hemligt nummer så vem som helst kan kolla vem jag är; dock skriver jag inte mitt namn i första meddelandet, men kommer att göra det om någon visat intresse.

Jag vet inte om jag gör misstaget att berätta lite för lite; grejen är att eftersom de allra flesta inte kommer vara intresserade av att ha mig som kund så vill jag bara skriva något kortfattat om vad jag söker. Ibland har jag skrivit ett kort informellt avslut i stil med "Hoppas du har en bra sommar!". Men oftast har jag bara låtit det vara tomt, eftersom jag inte vet riktigt hur jag ska avsluta ett meddelande på ett artigt sätt. I normala fall är mitt problem att jag berättar på tok för mycket och på tok för privat om mig själv med en gång som på dejtingsidor o.d.

Får jag svar är det en del saker jag tänker på som jag kan nämna - jag kanske kan skicka bild på mig för att visa lite vad jag är för person t.ex.

Eftersom jag kontaktar tjejer i Danmark (det tar endast 40 minuter att ta mig till danska sidan från min lägenhet) så har jag ingen tidsplan alls - dvs. jag har inte någonting bokat eller dylikt.
Citera
2022-07-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irrequietus
Eftersom jag kontaktar tjejer i Danmark (det tar endast 40 minuter att ta mig till danska sidan från min lägenhet) så har jag ingen tidsplan alls - dvs. jag har inte någonting bokat eller dylikt.

Gör att jag kan lista ut var du bor.

Finns många trevliga här, både in och outcall (dom kommer till dig, du kommer till dom)
Citera
2022-07-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwarfwajder
Gör att jag kan lista ut var du bor.

Finns många trevliga här, både in och outcall (dom kommer till dig, du kommer till dom)

Finns ju ingen som helst anledning att köpa i Sverige när det är olagligt och det är så enkelt att ta sig till andra sidan sundet. Det lär inte vara lättare att få kontakt här än där. Känner jag redan någon är det ju en annan sak. Jag skulle aldrig ta ett ragg hit heller, eftersom här alltid är så stökigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in